Nou ben eergisteren naar de huisarts geweest en heb ook met haar kunnen praten(na het gesprek met de bedrijfsarts) Heb nu Venlafaxine gekregen,lage dosis,maar ben wel wat suffig,en mag me aanmelden bij het Maatschappelijk Werk. Ben ook alles nog 's heeeeeel goed op een rijtje aan het zetten geweest en kwam tot de ontdekking dat ik de lat wel erg hoog heb gelegd het afgelopen jaar,mede ook door de WSNP waarin ik dus zit. Ik leefde zeg maar,gejaagd,ook in mijn nieuwe baan die ik nu 2 maanden heb. Nu ga ik proberen wat rustiger te leven zeg maar,en niet meer denken van :ik móet dit nog,en móet dat nog,maar ik ga nu gewoon denken: ik ga vandaag even dit doen,en dat doen,en een weekschema opmaken,wat ik op maandag wil doen,dinsdag,woensdag etc.,zodat ik de week ook rustig door kom. Ook moet ik minimaal 4 sollicitaties doen per maand,en ik denk dat ik me voorlopig ook maar aan die 4 hou,en eventjes niet meer...(ook zo'n 'ik moet' gevoel was dat) Ik ga ook wat sneller toegeven aan mijn moeheid en wat vroeger naar bed s'avonds.Heb ook het gevoel dat heel veel mensen in mijn omgeving erg aan me hebben lopen 'trekken' de laatste jaren en dat is me denk ik ook te veel geworden,inmiddels heb ik enkele ook echt uit mijn (internet)leven verbannen,dat geeft al een stuk meer rust. Ook de financiën,ik ga ze heel scherp bij houden allemaal en even heel strak budgetteren. Ik ben van plan een half jaar(kan iets meer zijn,of iets minder)eens even echt hélemaal aan mezelf te werken.