Tips tegen blaasontsteking?

Discussie in 'De lounge' gestart door danip, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik weet niet of je regelmatig middelen gebruikt tegen schimmelinfectie (vast niet als je bij bloed plassen niet naar de dokter gaat:$:p) maar je ziet ook vaak dat mensen daarna een BO krijgen (die daar gevoelig voor zijn iig)

2. danip

danip Niet meer actief

Nee dat heb ik nog nooit gebruikt eigenlijk.

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ok, dan is er weer een punt van de lijst geschrapt;)

4. danip

danip Niet meer actief

Ja dat is zo :D Maar ben wel nog steeds benieuwd waar dit dan vandaan komt. Heb net al cranberrysap gehaald, en een glas sap opgedronken (met de neus dicht, in 1 keer achterover)

5. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    O heel erg vervelend en erg pijnlijk! Ik probeer het altijd te onderdrukken door cranberrysap te drinken (meestal lukt dat). Ik vind het ook niet erg lekker, maar die hele fles gaat dan toch bij mij binnen het uur op.
    Vervelend dan om vrouw te zijn! Mannen hebben hier echt bijna nooit last van, grr! Die van mij snapt ook niet dat alles dan pijn doet.
    Ik ben momenteel de gelukkige bezitter van een schimmelinfectie, ook zo lekker! Ben nog aan het twijfelen of ik naar de dokter ga, ik weet uit ervaring dat die eitjes (medicijn) nog veel meer jeuken dan dat het nu doet. Zit daar niet echt op te wachten. Vooral omdat ik wel gewoon naar school/werk moet.

6. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    4x de dosis vit c innemen en heeeeel veeeel water drinken.

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    uhmm veel drinken! Ik heb chronische blaasontstekingen bah wat doet dat zeer!
    Ik krijg er meestal vrij snel antibiotica voor, cranberrysap werkt bij mij ook niet.
    Mijn zus heeft het ook en die heeft van de uroloog een soort zeep gehad wat helpt, misschien de huisarts eens naar vragen?

8. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Klinkt vies, maar smeer er wat yoghurt op. Doet wonderen.

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon

Klopt inderdaad!

10. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    hmmm, mijn arts zei juist wel dat het werkte, want ik was na de huisarts gegaan omdat ik een blaasontsteking had, en toen heeft hij een kweekje gemaakt waaruit bleek dat de onstekingswaarde heel hoog was, maar ik wilde liever geen antibiotica, want daar krijg ik weer een schimmelinfectie van. Toen moest ik 4x de aanbevolen dosis vit c pakken en min 2L water drinken. En over 4 dagen terug, als het dan niet minder was moest ik toch aan de ab. Maar na die 4 dagen was de onsteking WEG!

11. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Wat ik vaak deed (alleen nu effe niet ;)) is na het sexen meteen plassen, goed wassen van onderen, 10 vitamine c pilletjes met een half liter water nemen en soms een ibruprofen, die werkt namelijk ontstekingsremmend. Moet er wel bij zeggen dat er hier niet 4 keer in de week gesext wordt.... Dus dan kan je nog wel eens een ibruprofennetje extra nemen.

Wisten jullie trouwens dat er wordt gezegd dat teveel cranberry en vitamine c nierstenen kunnen veroorzaken? Mijn huisarts merkte het op dat ze niet precies wisten wat het nou deed en dat je het met mate moet gebruiken...

12. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Dat is ook zo.... Het is ook nooit goed...

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Idd Grandberrysap, en veel drinken.
    Tips kun je ook aan je ha vragen.

14. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik zou niet te vaak antibiotica nemen, want op een gegeven moment werkt dat ook niet meer en het heeft zoveel bijwerkingen. Wat mij heel goed helpt is minstens twee keer op een dag sap van een hele citroen aangelengd met water drinken. Na twee dagen is je ontsteking weg ;)

15. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik wil er nog even bij zeggen dat citroensap bij mij beter werkt dan cranberrysap. Ik heb dit van een ander forum en daar heb ik gelezen dat dit bij vele anderen ook zo was, dus ik zou het proberen.

Deel Deze Pagina