Tips tegen blaasontsteking

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jeszss, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier drink ik elke dag een glas met zo'n opgeloste vit.C tablet. Verder veeeel drinken. Cranberry hielp hier niks helaas.

2. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    oh oh oh wat een pijn doet dat blaasontsteking gedoe zeg.
    Ik voeldeme zaterdag niet echt helemaal lekker, ik kon iets aparts ruiken als ik naar dewc ging en mijn buik voelde wat opgeploft ofzo. Zaterdag nacht helenacht wakker geweest omdat ik zo vaak naar de wc moest en zo weinig plas elke keer, dan wist ik dat ik een blaasonsteking had komen.
    ZOndag de heledag last van gehad en bloed in de urine, hele dag niks gedaan maar tv kijken en uitrusten met manlief. Kon toch nergens heen want moest elke paar minuten naar de wc, voelde elke keer dat ik in mijn broek ging plassen ofzo.
    Vandaag potje plas naar de huisarts gebracht, hebben ze ondergezocht en het uitsald was veels te onduidelijk en maken ze morgen weer een onderzoek ervan ook hebben ze een kweek van mijn plas moeten maken en doen ze nog een test morgen aan het ( wat uitgebreide test deze keer) om te zien wat het oorzaak is. Echt niet leuk, ik zit nu al 2 volle dagen met dit erg buikpijn en niet alleen als ik naar de wc gaat, ik heb het echt ALTIJD en ook hebik eerder in de zwangerschap last van obstipatie gehad loopt het nu echt helemaal leeg terwijl mijn blaas helemaal vervelend doet! :( Ik wil nu een aantwoord op mijn problemen hebben maar helaas kunnen niet eens de huisarts mij een aantwoord geven :(

tips van iemand om het pijn minder te maken?
    ik drink al 3 of 4 flessen water per dag en eet genoeg vezels enzo ... ik snap het niet zo goed meer en mijn geduld raakt langzaam op.

HEt enige goede ding dat ik kan zeggen is dat ons beeb is heel actief nog en zit mij echt uittedagen met schopjes en handjes vandaag hahah

3. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    De tips en trucs in het kort zijn cranberry tabletten slikken, ´s avonds voor het slapen gaan vitamine C bruistablet, veel drinken. Koffie e.d. vermijden en belangrijk tijdens het plassen: niet persen.

Deel Deze Pagina