snoep, snoep, snoep...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mamavanro, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Ik heb zo'n behoefte aan snoep....en echt alles maakt niet uit, chocola,suiker banaantjes, vruchtenhartjes...alles is lekker...en helaas kan ik er niet maar eentje nemen :oops:
    Wie heeft dit ook? Ik heb echt het idee dat ik de enige ben..... ;)

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

* snoepkont meld zich *

schaam schaam, ik heb het ook hoor ;)

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik heb nu ik misselijk ben dat ik alleen spekjes kan eten
    Helaas weigerde mn vriend om ze voor me te halen :) dus nu hou ik het maar bij een appeltje bij gebrek aan beter

Het is wel slechter voor je gebit tijdens zw hoorde ik van een collega , dus wel goed tandjes poetsen hahaah

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hier nog één hoor :) Ik zet een snoeppot naast me en binnen no time is ie leeg. Een grote snoeppot afgelopen zaterdag helemaal gevuld met lekkere snoepies en er zijn een paar snoepjes nog over. Moet er wel mee oppassen, want de kilo's komen dan behoorlijk snel aan, hahaha. Tot nu toe 1 kg aangekomen dus mag niet te vaak naar die snoeppot grijpen.

Dus meid je bent zeker niet de enige :)

5. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Ik had het in mijn vorige zwangerschap in het laatste trimester.... had 2 kilo roomchocolade truffels in 1 avond opgegeten *oops* en een grote bak zuurtjes lag standaard naast mijn bed....

nu heb ik het gelukkig niet meer :) ben nu dol op appel en brood

6. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    :oops: hier nog ene snoeper :D
    kan het niet laten 1of soms zelfs 2x per week ff langs het kruitvat te lopen,en duik dan ff naar binnen,ff een zakkie snoep scheppen,heerlijk alles gemengd,en als mijn vriend op bed ligt,eet ik haast alles stiekum op :oops: ;)

7. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    nog een snoepkont hier :D
    ik was altijd van het hartige maar nu snoep ik zak jamin snoep zo weg, heerlijk! als ik erover na denk loopt het water me al in mn mond.... en ik moet nog naar de stad vandaag hihi.

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Heerlijk snoep, kan er ook geen genoeg van krijgen. Lig nu alleen plat op bed, dus probeer ik een beetje te minderen, want anders kom ik zoveel aan. Ook mijn man is aan de lijn,d us ik wil het voor hem ook niet zo moeilijk maken. Heb maar een hele berg fruit in huis gehaald. Maar als het even kan, gaat er bij mij ook zo een zak doorheen.

9. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Chocola! Smarties , m&m's .. Ohh heerlijk ik kan het hele dagen wel eten.. Gelukkig hebben wij dat niet veel in huis...

@tascha: meid dat is ook wat dat je nu al plat ligt!Ik wens je veel sterkte.... kom je de dagen wat door?

10. sinada

sinada Niet meer actief

Hier een doos after eight elke 2 dagen en allemaal losse en andere snoepjes gaan ook erg gemakkelijk naar binnen

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Zolang ik zp heb komt het wel goed hoor :)
    Nee geintje, ik kan me in huis nog wel wat voortbewegen, mar ik heb nog hoop dat er een beetje verbetering in gaat komen.

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @sinada, jaaa after eight! dat is echt zoo verslavend, at het normaal altijd heel vaak en dan meteen een heel doosje haha

13. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

bij de c1000 zijn de haribo zakken maar 1 euro!
    Ja ik veslind nu ook die banaantjes. Hihi

14. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ik ben helemaal verslaafd aan de zure regenboogmatten!
    (kriijg er wel erg gevoelige tanden van, maar dat kan me niets schelen :p )

15. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Het is allemaal lekker :) ...heb nu ook van ah chocola met caramel erin ondekt, is maar 100gr....helaas..hahah :)....erg he :( :oops: ...maar ik ben blij dat ik niet alleen ben...

iniminie, ik herken het stiekum...mijn man vraagt zich wel eens af waar al het snoep is...ohhh weet ik niet zeg ik dan :oops: hihi....

@tascha sterkte meid!

Sweetlakecity die banaantjes had ik ook ontdekt...lekker he... :)

Ach meiden straks maar weer zwaar sporten ;)

16. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Bij mij is het net andersom :( Ik ben altijd een vreselijke snoepkont en chocoholic geweest, nu kan ik geen chocolade en koekjes verdragen door het maagzuur en aan een snoepje dénk ik niet eens...raar maar waar... Is wel goed voor de kilootjes want ik heb genoeg gesnoept in het 2e trimester, kan ik een beetje compenseren....

17. koos

koos Actief lid

28 okt 2008
    232
    0
    0
    zevenaar
    hallo allemaal ,

heerlijk he al dat snoepen ik ben meer van de merci,
    en de zure matjes. :)
    die zijn overheerlijk.
    jammmmmmieee

groeten koos

18. aapje77

aapje77 Lid

19 jan 2009
    10
    0
    0
    ik kon behoorlijk goed snoepen, maar ik snoep nu echt veel minder. Ik ben best wel blij mee. Maar misschen snoep ik straks weer als ik straks weer trek in hebt :(
    want ik ben maar 7 weken zwanger.

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hier nog 1 .... vooral op mijn werk eet ik de hele dag. Heb zelfs een snoeppot op mijn bureau staan !

20. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Weet je wat ik heb, en dat is echt raar....ik ben misselijk, maar toch heb ik trek in m&m's hahahaha.

Deel Deze Pagina