Ik gebruik zoogkompressen maar het gaat er gewoon doorheen... draag dus de hele tijd zwarte shirts maar wil straks ook wel graag weer eens andere leuke kleding aan... Iemand tips? Er bestaan toch ook kompressen van ander materiaal dat niet doorlekt en herbruikbaar is? Weet iemand waar ik deze kan kopen en wat de prijs ongeveer is? Alvast bedankt!
Ik had het bij mijn eerste ook zo erg, zat gewoon met theedoeken tussen mijn bh, had er toen geen andere oplossing voor, dus helaas geen idee meis, weet dat het super vervelend is, je kan gewoon nergens naartoe! hoop dat iemand een oplossing heeft voor je.. (met de tweede had ik het gelukkig niet zo erg)
Misschien zijn de Lilypads iets voor je? Die drukken de tepel dicht en zorgen ervoor dat je niet meer lekt.
hoi melody, ik heb ook lilypads maar gebruik deze alleen als ik ergens heen ga en ik heb een strak shirtje aan. ik had in het begin ook zoiets van geweldig die lillypads maar het schijnt dat je dan snel borstontsteking kan krijgen dus helaas zit er niets anders op dan gewoon regelmatig en vaak wisselen van compressen, doe ik ook . ik koop meer compressen dan luiers . succes ermee, enne heb jij de oplossing gevonden, geef je me dan een seintje gr saskia
Helaas herken ik dit probleem... Minder drinken [maar wel voldoende], strakke bh's dragen en dubbele zoogkompressen gebruiken willen nog weleens helpen. Heb zelfs een keertje plastic zakjes in m'n bh gestopt, we hadden een nogal officiele gelegenheid en wilde daar absoluut niet met een nat shirt lopen.
jammer genoeg niets tegen doorlekken van de pads, wel zijn er wasbare pads te koop ook van Avent. Ze zijn van katoen en dragen heel lekker, maar als je echt veel lekt dan komt het er als nog doorheen
Ja ik herken het probleem ook, niks van zoogcompressen helpt Als ik op pad ging en ik wilde wat meer zekerheid, dan knipte ik die inleg verbanden doormidden en zo in mijn voedings bh en dat hield het wel een tijdje vol. Een beetje vreemd maarja en ik had nog meer een bos hout voor de deur hahaha.
Thuis juist geen pads dragen... daardoor hou je het lekker langer instant omdat pads een lichtzuigende werking hebben. Thuis gewoon dus laten lekken, na een poosje wordt het vanzelf minder... bij de één na een paar weken bij de ander pas na maanden. Afwachten dus
Toen zo erg lekte dat 3 dubbele zoogcompressen ook niet meer hielpen, ben ik always night (5 druppels) gaan gebruiken. Die maandverbandjes zijn heel dun en zie je dus echt niet in je bh. Gewoon door de midden knippen, werkt super (althans, bij mij in ieder geval)
Ik vraag me af met maandverband: aan de achterkant zit altijd zo'n plastic laagje gaat die niet broeien ?
Ik heb zoogcompressen van Medela gekocht. Die zijn absorberend. Ik heb ze gekocht bij een borstvoedingswinkel in zwolle. Deze helpen wel. Zijn wel duurder als die van de kruitvat en hema, maar zorgen ervoor dat niet alles nat is. Dit voorkomt borstontsteking, een boel was en onzekerheid. Idee?
Ik had hier hetzelfde probleem Tussen elke voeding doorlekken. Nu heb ik ontdekt dat de compressen van de AH niet doorlekken. Tenminste bij mij niet. Je voelt als je ze eruithaalt wel dat je gelekt hebt op het compres. Maar aan de voorkant laat het niets door Echt super koop niets anders meer. EN niet duur 1,99 per doos. succes gr Fee