Jee...dit heb ik dus met hoogtes. Met achtbanen vind ik dat omhoog gaan het engste van het hele ding. Als die eenmaal gaat, heerlijk! Weet zo niet wat te adviseren. Probeer jezelf af te leiden. Je dochtertje is erbij, dus misschien houd zij je al zo bezig dat je vertrokken bent zonder dat je er erg in hebt. Vliegen heb ik zelf niet zo'n moeite mee, dat gaat zo hoog dat m'n verstand het niet niet meer eng vind. Maar zijn net terug van Parijs en heb staan janken in de Eifeltoren...zo eng vond ik het...man geinde al dat het goed is dat hij nooit eraan gedacht had om me romantisch te vragen daar haha! Ik was ook zo weer beneden...man wilde graag helemaal naar de kop, maar ging maar weer mee naar beneden. Veel succes vanavond met de vlucht!
Wel knap dat je dat soort dingen dan toch doet. Mijn moeder heeft ook hoogtevrees en doet zulke dingen dus gewoon niet. Ik vond het ook altijd zó vervelend om ergens te zijn in een flatgebouw met haar want dan begon ze al te 'zeuren'/gillen en kreeg ze klamme handen wanneer ik alleen maar even naar beneden keek (op de gallerij/balkon ofzo). En dan ook nog zeggen dat ik niet moest springen... :/
Hahahaha!!! Ik heb geen vliegangst maar zelfs ik zou daar toch wat onrustig van worden, hihihi!! Sterkte/succes jessy! En fijne vakantie!
Ik heb ook vliegangst, vooral in de kleine vliegtuigen. Grote kist op lange afstand dat red ik prima. Onze dochter is nu anderhalf en we in met haar al de halve wereld over gevlogen. En mijn vliegangst? Stukken minder! Ik ben de hele vlucht lekker bezig met dochteren voordat ik het weet sta ik met m'n voeten aan de grond. Voor de vlucht lig ik er nog wel van wakker hoor, dat zal nooit verdwijnen. Verder redeneer ik precies hetzelfde: oké we dalen en zijn dicht bij de grond. Als we nu vallen dan overleven we het vast wel. .
Stomme angst is het ook... Ik heb nog maar 2x gevlogen. De eerste keer was naar Zuid-Afrika, en niets aan de hand, helemaal niet bang of iets. Maar 2e keer, naar Cyprus (met tussenlanding in Turkije), was een hel, vreselijk! Echt ik had zoiets van dit wil ik NOOIT meer!! Ik wou op de terugweg echt dat er iets bestond dat ik al mijn zintuigen uit kon schakelen, maar vooral mijn gedachten en gevoelens haha. Want kon m'n ogen en oren wel dichthouden, maar toch het gevoel... bah. Heb nu echt even geen behoefte meer aan vliegen.. maar ALS ik ga, dan echt met kalmeringspillen. Hele fijne vakantie gewenst! En straks ben je super trots dat je het toch weer gedaan hebt!