ik heb geprobeerd vanmorgen in mijn bed wat te eten voor ik opstond, maar dat is dus voor mij geen goed idee, na het eerste hapje moest ik al kokhalzen dus heb het crackertje maar weggelegd en ben mijn bed uit gesprongen... eten maakt me dus meteen misselijk..
Ik wilde liever geen medicijnen slikken. ben twee keer naar een acupuncturiste geweest. Wasd na de eerste behandeling er al vanaf. Fantastisch! Ze gaan er bij de acupunctuur vanuit de er door de hormoonschommeling teveel energie naar je maag gaat. Vandaar de misselijkheid.
Ik heb ook erge last van misselijkheid. Het begon vorige week (6 weken) en sinds gister ben ik echt heel erg ziek ervan. Ik moet niet overgeven, maar ben constant misselijk, moe, misselijk e.d. Vorige week ben ik eerder naar huis gegaan van mijn werk, het ging niet meer. Eenmaal thuis wilde ik alleen maar liggen. Vandaag zo erg ziek.. gisteravond weer heel misselijk, kan geen avondeten zien of ruiken. Voordat ik in bed ging liggen, zoveel last van rommelende darmen en boeren laten.. kón ik misschien maar braken, want dit is niets.. na een half uur op de rand van mijn bed te zitten, in slaap gevallen. Om 4 uur wakker, misselijk en heet, ziek.. om 6 uur gaat de wekker en ik kan er niet uit, ben zo ziek.. niet alleen misselijk, maar gewoon ziek. Dus vandaag niet naar werk, heb vooral in bed gelegen, als ik even denk dat het gaat, probeer ik ook iets te doen, maar joh na een half uur ben ik weer misselijk en moet ik zitten-liggen.. ik dwing mijzelf om iets te eten, ookal wil je het niet, dan gaat het even beter, maar niet lang.. Heb nu druppels van Vogel voor misselijkheid, ga ik zo maar eens proberen. hoe kom ik de weken door, ik kan soms wel janken. Het is voor het goede doel, maar ik moet in de ochtend dus heel vroeg een uur reizen met treinen enzo in de drukte en dat is zo lastig. Misschien heb ik ook last van een griep hoor, want het is toch niet normaal. Vorige week kon ik wel naar werk, ondanks dat ik mij heel ziek voelde en om het half uur iets moest eten.. maar zoals ik mij vandaag voel joh, ..... ben blij als ik in huis ff kan lopen.. klinkt dit bekend of moet ik mijzelf zorgen maken? ... ik moet volgende week maandag naar de verloskundige voor het eerst.. hopelijk werken die druppeltjes en kan ik snel naar werk. er heerst nu wel griep, dus mijn afwezigheid valt nog niet zo op, maarja asl je dan beter bent en het is niet te zien volgende week, hoe leg je dat dan weer uit. Ik ben niet iemand die zwak is ofzo, maar ik kan gewoon niet.. .... x
Van mijn huisarts kreeg ik met de vorige zwangerschap Nexium 20 en van de vervangende arts Antagel. Beiden hebben niets geholpen. Toen ben ik maar weer s aan de cola light caffeinevrij gegaan en dat hielp wel. Wat ook helpen zijn gedroogde kikkererwten. Dat at de laatste 5 weken.