Hoi Dames, Ik ben zwanger zoals je aan mijn banner kunt zien maar ik ben nu alweer aan het denken aan de volgende! Stom hé! Hebben meer dames dit? Het is ook een beetje (moet ik eerlijk toegeven) omdat we een jongen krijgen en ik wilde ook wel heel graag een meisje! Niet dat ik dit niet leuk vindt hoor! Maar ik moest echt even aan het idee wennen, dacht echt dat het een meid zou worden. Dus ik denk nu alweer vooruit, en denk al aan de tweede! hihi P.s ben ook erg blij met mijn zoon hoor!
Ik heb altijd ene groot gezin gewild dus ik heb er ook weleens aan gedacht, dat er hierna dan nog w kwam, maar ik zou lekker genieten van deze zwanegrschap, voor je het weet is het voorbij en na je bevalling zie je toch wel!
hahaha ik ken het! ben nog niet eens uit de gevaren zone en vroeg gister aan m'n vriend wanneer we ongeveer voor een 2e zullen gaan. Gelukkig vond hij het geen rare vraag en hebben we er lekker over gefantaseerd. toen ik later in bed lach moest ik keihard lachen "de eerste zit er net in en ik denk al aan de volgende" ach joh we zien het allemaal wel Liefs Shir
Heel herkenbaar. Ik was ook al met de 2e bezig voordat nr. 1 er was. We hadden wel afgesproken om een jaar te wachten voordat we aan een 2e zouden beginnen, maar die liet niet op zich wachten. Ik merk nu ook dat ik wel steeds denk aan eventueel een 3e (maar eerst maar eens kijken hoe het met 2 kleine kindjes gaat).
Haha leuk is dat ja. Ik wilde eigenlijk nooit kinderen. Toen hebben we besloten er toch voor te gaan en nu hebben we bijna ons lieve babietje. Maar 1 kindje, dat vind ik wel een beetje sneu. Zo niet nu, dan toch zeker wel als ze ouder is. Ik ben nu ook superblij dat ik een broertje heb, hoe vaak ik hem vroeger ook heb willen vermoorden Maar ondanks mijn perfect verlopen zwangerschap, moet ik er (voorlopig) niet aan denken om nog een keer zwanger te zijn. Maar, als we voor een tweede gaan, dan toch wel graag op niet al te lange termijn en niet over vier jaar pas ofzo... Lastig hoor
Hoi jeldou, toen ik zwanger was, had ik dit ook Ik was al aan het vooruitdenken omdat we toch zeker 2 of eventueel 3 kindjes willen. En ook om dezelfde reden als jij, dacht ook dat ik een meid zou krijgen, maar op de echo's was het duidelijk een jongetje. Maar nu hij er is, ben ik dan weer erg blij dat het een jongetje is geworden, hij is echt geweldig
Klinkt bekend. Al toen ik net van de eerste zwanger was, stond voor ons vast, dat we het zo snel mogelijk na de bevalling wilden gaan proberen voor een tweede, die nu onderweg is.
Hahaha ben zeker een uitzondering dan.. ben super blij met de komst van onze kleine maar moet er niet aan denken hierna snel weer zwanger te zijn! Pas over jaar of drie, vier ofzo! Hihihi...! Succes dames!
Deze zwangerschap is eigenlijk niet geplant toen we erachter kwamen zei mijn vriend dat hij zich wou laten helpen omdat hij geen kinderen meer wil hebben. Nou kwam hij vorige week naar me toe en vroeg als deze baby geboren is of ik dan nog een kindje met hem zou willen. Hij wil dan alleen niet een jaar wachten hij zou het graag zo snel mogelijk willen. Had er eigenlijk niet over nagedacht omdat hij zei dat hij geen kinderen wil hebben maar nu denk ik er wel veel over om een tweede te nemen.
Ik denk er ook met regelmaat aan.Niet dat ik iets te klagen heb want zoals mijn zwangerschap wil ik er nog wel 10 hebben maar ik denk wel met regelmaat van, stel je voor dan en ik weer misselijk de eerste 3 maanden en dan voel ik weer dat kleintje in mijn buik. En dan denk ik jah dat wil ik nog wel een keer. Komt er wel een beetje paniek achteraan van joh ik moet eens eerst zien dat ik dit engeltje groot breng. Maar ik weet zeker dat gaat vanzelf. Hihi eerst maar eens deze zwangerschap volbrengen. Zegt min vriend ook. Liefs nance
he dames, wat leuk dat er meer meiden hetzelfde hebben als mij! Komt denk ik ook omdat we altijd wel graag 3 kindjes willen. En ja hoeveel tijd laat je er tussen etc. Ik wil ook eigenlijk niet zoveel tijd tussen de kids. Maar de eerste liet een half jaar op zich wachten dus ik zei al tegen mijn man; niet te laat voor de tweede gaan, als het dan weer een half jaar of langer duurt! pfff dan ben je zo een jaar verder! Ik denk ook dat ik erg blij ben als het mannetje er is hoor. Het kindje is van je zelf hé! Dan is het altijd goed!
Ik heb altijd gedacht dat ik twee kinderen zou krijgen en dus ook twee keer zwanger zou zijn... Leek me ook bijzonder, het verschil te ervaren tussen twee zwangerschappen! Nu blijkt mijn eerste zwangerschap een tweeling -)), maar denk wel over een tweede... Gek eigenlijk, heb nooit nagedacht over drie kinderen. Toch lijkt het me nu wel speciaal om een 2-ling en een 1-ling zwangerschap te ervaren! Ben benieuwd, eerst maar eens zien hoe ik de twin ervaar !
Ik wilde ook altijd weer snel voor een tweede gaan, Eva liet anderhalf jaar op zich wachten.... ik geef borstvoeding en heb/had pco, dus het zal wel niet zo snel raak zijn, al hopen we van wel. Nance, een kindje grootbrengen doe je met veel liefde, maar gaat echt niet vanzelf . Maar een 2e mag er wat mij betreft wel bij.
Klopt het gaat niet vanzelf. zou wat zijn als ze al voor zichzelf kunnen zorgen zo klein. Ik vraag me wel eens af hoe ik dat voor elkaar ga krijgen en of ik het allemaal wel kan. Maar iedereen die al mama is zegt dat het een soort instinct is dat je als mama zijnde hebt. Ben benieuwd gewoon. en liefde zal de kleine onvoorwaardelijk krijgen van ons. Weet je bij het zien van jouw foto en je kleintje wordt je toch al warm van binnen zo vertederend. Groetjes nance
Ik dacht inderdaad tijdens de eerste zwangerschap al na over een tweede, maar we hadden niet verwacht dat het zo snel al weer raak zou zijn
Het is inderdaad een instinct wat je hebt. Maar juist dat maakt het ook moeilijk, je wil het allemaal goed doen, maar dat lukt nu eenmaal niet altijd, je moet je kindje echt leren kennen. En dat is meestal leuk, maar ook heel zwaar. Dat bedoel ik met, het gaat niet vanzelf. Maar het is wel heel mooi . Zeker nu ze lacht en tegen ons terug 'praat'. Ik vind die foto ook heel mooi, net als alle andere foto's die we gemaakt hebben . Nooit geweten dat je zo trots kan zijn op zo'n kleintje. Geniet nog van je zwangerschap, het is zo bijzonder! Liefs, Snoopy
Hi hi, ik was ook al over een tweede aan het nadenken tijdens de zwangerschap. Niet voor direct na de bevalling, maar na een jaartje of twee. Toen ik net bevallen was dacht ik: dit wil ik nooit meer. Nu ben ik dat allemaal weer vergeten, en we willen het inderdaad over een jaar of twee weer gaan proberen.
hallo meiden ik herken jullie gedachten, en wij verwachten nu de derde: 3 kids binnen 3 jaar! de 2 jongens, binnen 1 jaar geboren, zijn echte speelmaatjes van elkaar. we wilden graag een derde en omdat een klein leeftijdsverschil ons zo goed bevalt hebben we ook hier niet te lang mee gewacht. natuurlijk is zwangeren af en toe pittig, maar ik zou het niet anders willen.