Waar koop je tegenwoordig góede sokken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Islah, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Islah

Islah Niet meer actief

Tot voor kort had ik altijd goede ervaring met Hema-sokken. Alleen laatst weer een voorraad sokken ingeslagen en de één na de ander kreeg gaten, vrijwel gelijk. Ik doe echt geen gekke dingen ermee, loop ook nooit op 'blote sokken' thuis, altijd met sokken in slippers/pantoffels o.i.d. Verder draag ik wel vaak en graag sokken, ook in de zomer. Maar daar moeten ze toch wel tegen kunnen? Een aantal sokken waren al na een week kapot!
    Actionsokken vind ik op zich ook wel goed, alleen helaas zijn die best synthetisch dus dat vind ik geen optie met de naderende lente/zomer.

Hier in de buurt zit geen V&D, ook geen Bijenkorf dus dat zijn geen opties. Waar hebben ze tegenwoordig nog (redelijk) goede sokken? O ja, ik bestel ook liever niet online.

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Bij de Action haal ik goede sokken.

3. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
  4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik koop ze bij de AH

5. Islah

Islah Niet meer actief

Zeeman had ik idd nog niet aan gedacht. Heb best goede ervaring (itt sommigen hier) met kleding van die winkel.

6. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    wibra,

Ze kosten 1 euro per paar, mooie motiefjes en zijn niet kapot te krijgen. Mijn zoontje loopt nu al 2 jaar met dezelfde (waren op de groei en nu zijn ze eigenlijk wat te klein) en is niets aan (dus niet flubberen, gaten, elastiek eruit of whatever).

7. Islah

Islah Niet meer actief

O sorry, vergeten erbij te zeggen maar ik heb niks met motiefjes e.d. op sokken. Wil ze gewoon effen, liefst in een donkere kleur.

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Action!
    Zwarte sokken, 3 paar voor 1,29 ofzo??
    Ben er zeer tevreden over. Duurde echt heeeel lang voor ik een gaatje erin kreeg.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Die hebben ze bij de Action sowieso. Gewoon simpele zwarte sokken.

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Zeeman heb ik ook, maar vind ze niet zooo super. Zitten wel fijn, maar zijn echt dun vaak, of toch zeker na paar keer wassen. Dan zie je op den duur echt je huid er door.

11. koala28

koala28 Niet meer actief

Heb ze van de Action. Die 2 of 3 in een wikkel, donkerblauw. Ben er erg tevreden mee. Kocht voorheen veel duurdere sokken maar gaan net zo snel kapot.

12. Nureen

Nureen Actief lid

12 mei 2010
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van Haren heeft hele prettige sokken. Action vind ik wisselend , zee,n geen ervaring....

13. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    De sokken van HM vind ik erg goed. (ook te krijgen in gewoon zwart)

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik vind de kwaliteit van Action sokken ook heel erg goed

Verder ook goede ervaring met sokken van WE

15. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Ik koop mijn sokken altijd bij de camping/ sportzaak hier in de buurt. Ik heb nogal irritante tenen, die geen knoopjes van een draadje tegen zich aan kunnen handelen :D. Betaal je wel meer maar ik ben er erg tevreden over. Ze zijn van falke en het zijn echte wandel-, hike- of runners-sokken.

16. Islah

Islah Niet meer actief

Zoals ik al zei, sokken van de action vind ik te synthetisch. In de winter is dat niet zo erg, maar nu wordt het (hopelijk binnenkort) weer warmer en dat is best lastig.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    In de zomer heb ik nooit sokken aan dus ik heb geen idee hoe het is in de zomer met sokken van de Action :D

18. Bri

Bri Niet meer actief

Die van de WE vind ik best fijn.
    Het was mij ook al opgevallen, dat de gaten erg snel in de hema-sokken vallen.

19. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hier heel tevreden met de Action en de Zeeman sokken.
    Haal ze ook wel eens bij de V & D.

20. Onje

Onje Niet meer actief

Bij nike

Deel Deze Pagina