Ben benieuwd wanneer jullie allemaal echt ging aankomen? Ik ben 22 weken, en ben nog niets aangekomen. Ik eet wel meer dan normaal, baby eet dus lekker mee. Verloskundige zei dat het prima is, dat ik geluk heb (?) Maar vraag me af hoe het met jullie zit? en wanneer kan ik echt de extra kilo's verwachten? Pas rond week 30-40? Ik ben/was altijd 1m64 en 54kilo.
Bij mijn eerste was ik bij 22 weken pas 1,5 kg aangekomen. In het totaal 10 kg aangekomen. Nu ben ik bij 22 weken al 6 kg aangekomen. Ik denk dat het echt afhankelijk is van zwangerschap tot zwangerschap. Oja ik ben 1.72 m en 58 kg. Maar als ik jou was zou ik me geen zorgen maken. De baby neemt wat hij nodig heeft.
Hier met 22 weken ook pas ietsje aangekomen, nadat ik de eerste maanden 3 kilo kwijt was geraakt. In mijn geval gunstig want ik heb overgewicht. Ik denk dat ik vanaf nu wel gestaag zal aankomen. Zolang beebje het goed doet en goed groeit en je eet gezond kan het vast geen kwaad!
Hier nu 22 weken en tot nu toe nog steeds 5 kilo minder dan toen ik begon... Nu ben ik wel al stevig van mezelf, dus ik zou ook niet veel mogen aankomen. Bij de echo van afgelopen donderdag lag de kleine precies op schema, dus die heeft er niets van geleden...
Fijn om jullie reacties te lezen! Ik ben heel benieuwd wanneer de kilo's eraan komen, had echt gedacht dat dat vanaf 12 weken zou zijn.
Ik was bij 20 weken al 6kg aangekomen en vrij stevig. Daarna groeistop gehad t/m mijn verlof. Nu zit er ca 13kg aan.
Ik was met 22 weken al zeker een kilo of 7 aangekomen. Snoepte ook erg veel, dus ik denk niet dat dat alleen van de baby was Uiteindelijk 16 kg aangekomen, gelukkig nu alles er alweer af.
Met 22 weken ong 4 kilo aangekomen! Ik heb gegoogeld op 'gewichtscurve zwangerschap' en daar zag ik wel dat het gemiddeld is..