van vermoeide muts naar superstuiter

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 18 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi meiden,

Het lijkt wel alsof ik in een paar dagen een totaal ander mens ben geworden. Ik was de afgelopen weken, eigelijk vanaf week 6 van de zwangerschap echt doodmoe. Ik lag echt veel in bed, en was echt te moe om maar iets te doen. Doordat ik geen werk heb (en ook niet wil, zeker straks met die kleine wil ik lekker huismoeder zijn :D ) kon ik dus lekker uitslapen. Maar het was zo erg dat ik soms voor 4 uur 's middags gewoon mijn bed niet uit kon komen van vermoeidheid. Nog erger, ik sliep soms gewoon van 9 uur 's avonds tot 4 uur 's middag van vermoeidheid. En om 9 uur ging ik dan echt weer mijn bed in omdat ik gewoon uitgeput was. Vaak was ik ook wel langer wakker, maar dan was ik continu moe enzo...
    Maar de laatste dagen lijkt het totaal anders! Ik sta bijna iedere dag om 5 uur 's ochtends al naast mijn bed omdat ik uitgeslapen ben en pas na 1 uur wordt ik moe en ga ik slapen. Eerder probeer ik wel te slapen, maar lukt het gewoon niet omdat ik niet moe genoeg ben. De hele dag ben ik bezig en het lijkt wel alsof ik alle energie van de wereld heb! Echt zo raar :rolleyes:
    Ik wil ook niet zeuren ofzo, maar ik vind het zo'n enorme overgang ineens, dat ik het zelf niet echt begrijp. Ik kan de hele dag echt bezig zijn en 's avonds nog niet moe zijn... Hebben andere meiden dit ook zo extreem, of ligt het aan mij?

2. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Hahaha ja, had ik ook.
    Was ook tot de 14 weken niet vooruit te branden! :p

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik had t ook hoor...al was het voor een week...Daarna kwam de vermoeidheid weer dubbel en dwars terug.
    Nu sinds een week of 2 voel ik me pas echt goed! :rolleyes:

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik merk dat ik dat ook heb vanaf week 16 ongeveer. Voel me hyper van binnen. Maar merk wel dat als ik een paar dagen heel veel gedaan (dan stuiter ik ook alle kanten op en doe van alles) heb, ik dan wel een dag weer moet bijkomen en moe en misselijk ben. Doe dan denk ik toch nog net te veel, terwijl ik me op dat moment kiplekker voel.

Fijn meid, lekker van genieten! Je 'goede' periode is denk ik aangebroken!

5. Niet meer actief

ik heb vannacht niet eens kunnen slapen omdat ik zo moe was.. en zelfs nu voel ik me gewoon nog fris en vol energie... *stuitert weer verder*

6. Truusje77

Truusje77 Actief lid

10 mrt 2008
    152
    0
    0
    Net over de grens
    Gelukkig, er is nog hoop voor mij! :)
    Ik ben ook zo moe, kan soms niet slapen van de vermoeidheid.
    Ben benieuwd of het hier ook al snel beter gaat.

Deel Deze Pagina