Ernstige rugklachten

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mAndyK, 25 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mAndyK

mAndyK Lid

21 apr 2014
    9
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben 34 weken zwanger van ons tweede kindje!
    Ik vroeg me af of er hier dames zijn met ernstige rugklachten? Ik heb sinds een jaar een neurostimulator voor de pijn!! Ik heb hem gewoon aangelaten in mijn zwangerschap al mocht t van gynaecoloog niet maar van mijn pijnarts wel! De draad van neurostimulator zit niet goed dus het helpt nu maar deels voor mijn pijn!! Sinds anderhalve week kan ik bijna niet meer lopen van de pijn! Ik slaap bijna niet door de pijn,vreselijk!! Ik ben helemaal op!! Ik krijg ookal maximale aantal pijnmedicatie!! Ik mag nu tot dinsdag nog een extra tramadol innemen tot dinsdag. En dinsdag moet ik weer naar de gynaecoloog ook om te bespreken hoe nu verder!!? Het plan was om de medicatie vanaf 35 weken zwangerschap af te bouwen omdat de baby met de geboorte met deze dosis last van afkickverschijnselen kan hebben! Maar ik heb nu extra pil dus afbouwen gaat niet. Er was ook te spraken gekomen om de baby eerder te laten komen. Ik heb maandag ook nog een keer een groeiecho! Ben benieuwd want houd het bijna niet vol zo!!!!
    Hebben mama's ervaring met ernstige rugpijn,neurostimulator,medicatie?

Bedankt alvast voor jullie reactie!
    Groetjes

2. Shampoo31

Shampoo31 Actief lid

14 sep 2013
    132
    0
    0
    Ik heb scoliose maar geen pijn bestrijding normaal wel maar ga er nu dwars door heen.. Heb nierstenen en stuwing gehad daardoor wel tramadol en dipidolor gehad maar te weinig om 'verslavingsverschijnselen' te krijgen..

Mooi ruk voor je.. Kan je niet die pil laten staan ook al doet het heel zeer, afkicken je kindje krijgen en dan weer gewone dosis na bevalling. Je wilt echt geen baby met afkickverschijnselen dan breekt je hart... Nu je rug ook ruk..

Niks aan zo voor jou....

Deel Deze Pagina