Hoi allemaal, Ik ben vandaag 13 weken zwanger. Ik had net ineens zo'n pijn in mn linkerlies dat ik niet kon staan, lopen of zitten. En toen ik ging liggen op mn linkerzij ging t over. En nu loop en zit ik weer gewoon. Terwijl ik n half uur geleden huilend van de pijn door mijn man naar bed gesjouwd werd. Weird!!! Klinkt dit bekend bij iemand? Vriendin vind dat ik gelijk naar ziekenhuis moet bellen ( ik loop bij gynaecoog) maar ik wil niet voor elk wissewasje bellen en het is ook al weer over. Iemand een idee?
Als je het een wissewasje vindt dat je vriend je naar bed moet tillen...?! Er is vast een verklaring voor hoor, maar liever een keer teveel gebeld dan te weinig! Succes!
Kan rek op banden zoooooveel pijn doen? Ik had tijdens eerste weken ook wel af en toe een steekje bij opstaan enzo, maar dit was echt....brrr. Maargoed, het is al weer over, denk dat het alles bij elkaar zo'n 20 minuten geduurd heeft. Heb toch maar even ziekenhuis gebeld, aangezien iedereen vind dat ik dat moet doen. Assistente zei dat het een zenuw kan zijn maar laat me voor zekerheid terugbellen door de dok als die tijd heeft. positive thinking!!!! bedankt voor jullie reacties!!
Ik herken het wel. Ik had het voornamelijk 's nachts, dat kon zo 3 kwartier duren. Een soort kramp in de lies, zo voelde het bij mij, echt pijnlijk. Bij mijn vorige zwangerschap had ik het wel 3x in 1 nacht. Nu vat het nog mee. Ik heb wel een aangeboren afwijking aan mijn urineleiders, die zijn verwijd. Volgens de gyn kon het daarmee te maken hebben, maar dat hoefde niet. Het kon ook gewoon de druk van de baby zijn. Het is heel vervelend en doet echt pijn!
Ja het deed ECHT heel erg pijn. Maar een half uur nadat het gestopt was voelde ik er helemaal niks meer van, dat vond ik ze raar. Maarrrr ik werd tegen half twaalven gebeld door een hele lieve geduldige dokter. Die vroeg hoe mijn ontslasting was. Nou door het vele overgeven en gebrek aan vocht laatste dagen iets harder ( sorry voor de details) en toevallig ben ik NA het incident heeeeel erg naar de wc geweest. Toen legde ze uit dat het wel eens gebeurd dat de ontlasting dan omdat hij zo hard is door alles wat er al kn je buik groeit en opschuift tegen een zenuw aandrukt en dat dat erge pijn kan geven. Nooooooooit gedacht dat t zoiets simpels zou kunnen zijn, voelde alsof ik gelijk opgenomen zou moeten worden. ( dat word nog wat bij de bevallig ) Dusss gelukkig iets heel simpels en idd toch blij dat ik gebeld heb! Heel erg bedankt voor het meedenken!!!
O ja, dat klopt, dan heb ik er ook meer last van! Had tijdens de vorige zwangerschap ook heel veel last van obstipatie. Gelukkig was het niks ernstigs! En hopelijk heb je er niet te vaak last van, want het blijft vervelend en pijnlijk, hoe onschuldig ook!
Dankjewel! Het scheelt dat ik weet wat het is en niet gelijk in een panick attack hoef te schieten. Maar tis idd geen fijn gevoel dus ga maar wat pruimen kopen denk ik hihi.
Ik ben nu 27 weken en had het zeker 5/6 keren tijdens mijn zeangerschap: onwijs veel pijn enorme steek die begint en gaat paar seconden en zo paar keren binnen 15-30 minuten. Pijn enorm vergeleken met eirenstokcyste pijn maar toen bleef die steek gedeurende uren aanhouden en nu maar paar seconden. Ook altijd links onder. Precies wat je beschrijf is dat ik huil niet kan lopen en wil schreuwen en dan ineens over en paar weken weer geen last van Heeft niks te maken met ontlasting eten of what ever. Ik weet steeds niet wat het is: volgens verlooskunde is een snelle groei van de kindje waardoor baarmoeder uitrekt in een keer. Bandenpijn had ik nooit eigenlijk dus misschien heeft zij gelijk dat bij mij gaat het in paar keren snel en bij sommige gelijk beetje bij beetje
Ontlasting of bandenpijn, ik ben blij dat het nu weer voorbij is. Je beschrijft het idd precies zoals ik het voelde brr. Wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben en dat het er dus gewoon bij hoort Op naar gezonde beebjes
Ik heb er ook veel last van gehad, mijn moeder ook. Erg pijnlijk en allemaal gezonde kinderen zonder problemen!