vragen aan de zwangeren

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door hellentjuhh, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Als je zwanger bent is het dan ook normaal dat je schaamlippen op gaan zetten ?

Ik heb zoveel vragen want ik ken dit allemaal niet ..
    Ik ben naar 6en half jaar zwanger geworden en we hebben in 2005 ivf gedaan ..dus dit is echt een wonder ...

Nu heb ik het gevoel dat mijn schaamlippen ook gaan opzetten ,daarboven word het ook allemaal dik ...
    De krampen in mijn buik maakt me veel zorgen ,want je hoort er niet veel over ..

Mijn borsten zijn opeens zoow vol (ook al heb ik cup e)en de aders die kan ik bijna vastpakken zo dik liggen ze erop ...
    Gisteren heb ik ook erg last van mijn rug gehad en dat is nu weg ....

Wat kan je lichaam gek gaan doen he ?

liefs hellen

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik heb ook last van krampjes. Soms denk ik dat het mijn darmen zijn, soms meer menstruatiekrampjes. Toch zeggen ze dat het er gewoon bijhoort.

Probeer er niet teveel aan te denken!

Heb er eigenlijk niet op gelet of ik opgezwollen schaamlippen heb...

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Het enige wat ik heb zijn krampen, krampen, krampen..
    Waren mijn boobjes maar wat voller ;)

Het kan best zijn doordat je aders ook zijn opgezwollen zoals je zegt, dat je doorbloeding beter is.. en dat maakt dat ook je schaamlippen opgezwollen zijn.. (is immers ook zo bij een hete klus).. maak er maar gebruik van zeg ik ;)

4. hahaha nou die hete klus zit er even niet in hoor ...
    Afgelopen zaterdag wouden wij die klus even doen ,maar hoe rot ik het ook vond ik heb um eraf moeten sturen omdat het zoown pijn deed dat ik niet verder kon ....
    Het voelde pijnlijk dus ik durfde ook niet meer verder te gaan ...

Stom he ?

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Krampen had ik ook heel erg, daar maakt ik me ook zorgen om. die zijn nu weg en hebben plaats gemaakt voor de bandenpijn ook geen lekker gevoel maargoed dont worry en geniet.

mijn borsten zijn ook vanaf het eerste begin ontzettend pijnlijk en opgezwolle, dat heeft nu overigens plaatsgemaakt voor supergevoelig in de erotische bedoeling ;)

mijn schaamlippen zijn sinds week 7 of 8 opgezwolle. in het boek veilig zwanger staat beschreven dat het komt omdat er nu meer bloed doorstroomt daar. om die reden kun je bijvoorbeeld ook meer zin hebben in sex. ik kreeg pas meer zin in sex rond de 11e week.

succes ermee!

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zo geruststellend om te lezen dat meerdere dames krampjes hebben. Vooral bij eerste zwangerschap is dat niet prettig! Je wordt er zo onzeker van.

7. ik ben voor de tweede keer zwanger en heb ook kramp achtige gevoel in mn onderbuik
    en nog denk je klopt dat wel, maar het is vrijnormaal hoor

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik weet niet of ik zwanger ben, maar ik heb echt de hele dag door krampen, een vol gevoel. Net alsof ik 3 maaltijden naar binnen heb gewerkt. Ik ken dit gevoel helemaal niet. Voelt heel anders dan kramp in mijn darmen.

9. Debby18

Debby18 Actief lid

2 apr 2006
    317
    0
    0
    hoi!

in het begin had ook ook last van krampjes, maar dat ging redelijk vlug weer over... mijn schaamlippen daarentegen waren ook wat gezwollen, en de binnenkant was roder, komt door de betere doorbloeding die je dan hebt, ook je vagina is beter doorbloed...wat betreft de aders op je borsten...er is bij mij een heel netwerk te zien, ook idd dikkere aders, ik zie ze zelfs over mijn tepels lopen, en mijn tepelhoven zijn donkerder van kleur!

Meid, het hoort er allemaal bij! succes ermee!

XXX Debby

Deel Deze Pagina