Wat fijn dat bij jou de zetpillen wel helpen! Ik heb ze ook gehad,maar werkte bij mij juist averechts,kreeg er namelijk diaree bij...en bleef misselijk en gaf nog steeds over.(24u p/d) Inmiddels 21 wk zwanger en de ergste misselijkheid is over,al is het niet weg....vanmorgen kwam alles erook zomaar weer uit.....Ben dus ook nog bijna niks aan gekomen iets van hooguit 2 kilo.....Maar kleine groeit goed ondanks het vele spugen en weinige eten....Dus wees niet bezorgd om de kleine in je buik...die neemt echt wel wat hij/zij nodig heeft! Volg dus je eigen lichaam,eet waar je zin in hebt,maakt dan niet uit wat het is...alle kleine beetjes helpen.En neem als hetkan voldoende rust! Sterkte verder met je zwangerschap, en ondanks het beroerd zijn...geniet van het kleine wondertje! Groetjes,Miranda
Bij mn eerste zwangerschap heb ik het ook heel erg gehad... en nam dan van die kouwbare snoepjes als het snoepje dan opgekouwt was ging het weer even wat beter....
Ondanks de zetpillen moet ik toch af en toe nog een beetje spugen maar ik kan nu teminste wat eten binnen houden en heb weer wat energie. Eet me nu wel helemaal misselijk aan de waterijsjes (mijn keel doet nog zeer van al dat spugen) Jammer genoeg nog niet voldoende om dit weekend naar Parijs te gaan om te kerstshoppen(mijn vriend gaat nu met zijn moeder en dumpt mij bij mijn moeder )
Ik zou me in elk geval geen zorgen gaan maken over je beeb . Je houdt namelijk ALTIJD 30% binnen van het voedsel wat je gegeten hebt Dus je spuugd niet alles eruit , al lijkt het vaak wel zo .... En zo kan de baby toch pakken wat hij/zij nodig heeft Groetjes Joyce