Bah, daar gaan we weer..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Deb26, 9 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Ik ben weer aan het einde van mijn cyclus beland. Anders dan vorige maand (toen ik echt super emotioneel was, misselijk, kramp etc) heb ik nu eigenlijk nergens last van.
    Geen ongi gevoel, geen kramp, niet misselijk.
    Helemaal niks.

Volgens een normale cyclus van 28 dagen zou ik nu 2 dagen overtijd zijn, maar aangezien mijn laatste cyclus 32 dagen was, heb ik die ook maar voor mijn banner aangehouden. Dus zou ik dit weekend ongi kunnen worden.

Normaal gesproken heb ik een paar dagen voor de :evil: altijd hoofdpijn en heb ik ineens veel zin om op te ruimen enzo maar dat heb ik nu ook niet.
    Heel raar allemaal.

Ik heb mezelf voorgenomen om niet eerder dan woensdag te gaan testen, vorige maand had ik 3 keer een negatieve in mijn handen dus wil het niet te snel gaan doen.

Maar een klein stemmetje in mijn hoofd zegt dat het misschien deze keer wel raak is, ik hoop het zo.

We wachten maar weer af.

Groetjes Debby

2. vallie

vallie Actief lid

20 jul 2006
    156
    0
    0
    kinderleidster
    ede
    Wat spannend zeg!
    Hopelijk wordt je niet ongesteld!
    Ik moest gisteren ongesteld worden en wordt het altijd op de dag af.NU nog steeds niks,maar wel een negatieve test(misschien te vroeg)maar ik hou er rekening mee dat me ongi gewoon te laat is...

ik duim voor je

3. Niet meer actief

Bij mij waren de enige sypmtomen dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn het ontbreken van de normalen PMS klachten :D Spannend dus!

4. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Hoi Vallie,
    Ik duim ook voor jou, hoop dat het raak is.
    Zelf ben ik ook bang dat mijn ongi later komt, maar dit is de eerste maand dat mijn lichaam niet raar doet en voelt. Maar misschien ben ik nog wel giga aan het ontpillen. Ik ben in september pas gestopt en ik weet eigenlijk niet hoelang het ontpillen duurt.
    Succes!

Hoi Nann,
    Bedankt voor je antwoord.
    Ik ben heel beniewd of mijn ongi nou komt of niet.
    Voor jou is het nog een paar weken voor je een klein hummeltje in je armen hebt, gefeliciteerd!

Groetjes Debby

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoi Debby,

ontpillen gaat bij de een sneller als de ander. Ik heb voor de eerste ook 10 jaar de pil geslikt maar was daarna gelijk op regel. Na de eerste aan het spiraal en na de tweede ook. en ook gelijk mijn ongi weer goed. Precies 28 dagen.

6. vallie

vallie Actief lid

20 jul 2006
    156
    0
    0
    kinderleidster
    ede
    hoi Debby

Ik ben In augustus gestopt met de pil en was meteen regelmatig.Maar het kan een half jaar(is normaal)duren voordat je ovulatie weer regelmatig is.bij sommige een jaar dus afwachten

Ik duim!

7. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Tot nog toe geen :evil:
    Ik heb ook nog steeds geen ongi gevoel. Ik vind het best irritant worden, want ik ga me nu bij de lichtste steekjes al afvragen of ik nou ongesteld ga worden of niet.

Het zou me niet verbazen als ik gewoon laat ongesteld ga worden, maar ik hoop toch dat het uitblijft.

Mijn moeder zegt dat ik het wel aan zou voelen als ik zwanger zou zijn, dat ik me anders zou voelen maar dat heb ik niet.
    ( zelf wist ze pas met 4 maanden dat ze zwanger was van mij )

Maar we blijven afwachten, ik hoop dat ik het volhou tot woensdag om dan pas te testen. ( mits ik dan niet ongesteld ben )
    Maar dat is wel moeilijk , het is is dat ik er geen heb liggen anders had ik het misschien al gedaan..

Vallie, hoe is het met jou?
    Zijn de :evil: er nog steeds niet?
    Succes!

Groetjes Debby

8. vallie

vallie Actief lid

20 jul 2006
    156
    0
    0
    kinderleidster
    ede
    Hoi debby,
    Ik ben vanmorgen ongesteld geworden,baal baal...
    Hopelijk blijft de ongesteldheid bij jou uit!
    Ik duim!
    en idd iedereen zegt dat je het wel voelt(nou ja iedereen haha)maar ja bij een eerste weet je totaal niet wat te verwachten he

9. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Da's zeker balen ja. Hopelijk is het de volgende ronde wel raak. Ik blijf duimen.

Ik voel nog steeds niks. Heel apart allemaal. Ik hoop ook dat het nou niet meer gaat komen.. En dan nog een positieve test in mijn handen..

Groetjes Debby

10. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Vanaf vanmiddag toch wel wat typische ongi gevoel in mijn buik. Dacht op een gegeven moment echt dat het zover was , maar dat nog niet.
    Denk dat het nu wel gaat komen ben ik bang..

11. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Tot nog toe nog steeds geen :evil:
    Erg vervelend dat afwachten, ik heb wel dat ongi gevoel in mijn buik. Blijf telkens denken dat ik het geworden ben..maar niet dus.

Hoop echt dat het uitblijft, maar denk dat ik wel ongesteld word.
    Erg klote dat wachten.

Groetjes Debby

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoe is het nu, zijn de duiveltjes er al? Zo niet wanneer wil je dan testen?

13. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    en hoew is het nu zijn de :evil: er of zijn ze weggebleven?

wanneer ga je testen?

liefs mopsje

14. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Nog steeds geen :evil: :evil: . Maar nog wel het ongi gevoel.
    Van het weekend had ik echt zoiets van; als ik het woensdag nog niet ben ga ik testen, maar nu begin ik m wel een beetje te knijpen. Vorige maand had ik tot 3 keer toe een negatieve test in mijn handen, echt een klote gevoel.

Volgens een normaal cyclus ben ik nu 6 dagen overtijd en 2 dagen volgens de vorige cyclus.

Wat zouden jullie doen? Toch morgen maar een testje?
    Mits ik voor die tijd niet ongi word dan.

Groetjes Debby

15. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    ja testen!

De maand dat ik zwanger teste, had ik ook helemaal nergens last van.
    Succes!

16. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Ik blijf twijfelen, meer omdat ik me ook niet zwanger voel. Maar aan de andere kant, hoe zou ik dat moeten weten, ben nog nooit zwanger geweest.

Voelde jij je meteen anders Greetje82? Had je voor je test al het idee of gevoel dat je zwanger bent?

Groetjes Debby

17. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Nee helemaal niet, was juist de enige maand waarin ik helemaal nergens last van had.
    Voel trouwens nog steeds niks.....alleen een beetje moe.

succes!

18. Passie

Passie Lid

12 dec 2006
    16
    0
    0
    Haarlem
    Hoi ben nieuw hier. En las over of je wat voelt als je zwanger bent. Nou ik heb drie kids en bij allemaal alleen symptomen als ik niet zwanger was en elke keer weer balen als die :evil: ongi weer toch kwam en elke keer als ik dacht nu test ik niet meer was ik zwanger! Nu voor de vierde, zal je vertellen lijkt wel weer of ik voor de eerste ga dat gevoel van overtijd zijn of toch niet en dan elke keer weer uitrekenen. Nu ook overtijd heeeeel licht streepje en dan nog de rot zenuwen..Tja afwachten weer.

Succes hoop dat je zwanger bent...gr. Pas

19. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Bedankt allemaal voor het meeleven.

Nog steeds geen :evil: , maar het ongi gevoel blijft af en aan. Het is net wat anderen op dit forum schrijven, het is net of je 'droog ongesteld' bent. Erg irritant.
    Heb vandaag 2 testen in huis gehaald, maar wacht tot morgenochtend met testen. Schijnt toch beter te zijn.

Net schrok ik toen ik op het toilet zat, ik dacht echt dat ik ongi was geworden. Ik al balen..maar het was een beetje bruinige troep(sorry voor de details :oops: ) Is dat voor iemand herkenbaar?

Ik ben inmiddels 3 dagen over een 32 dagen cyclus( had ik vorige maand ) heen. Dit is tot nu toe ( pas mijn 3e cyclus zonder pil) het langste.
    Maar ben ik nu 3 dagen overtijd of 7 dagen ( gemiddeld cyclus van 28 dagen) ?

Groetjes Debby

20. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Hoi Passie,

Jij trouwens ook succes, ik zie net dat je ook al 3 dagen overtijd bent.
    Weet je al wanneer je gaat testen?

Groetjes Debby

Deel Deze Pagina