Ik had al eerder gepost dat ik ontzettend veel slijm verlies. Echt zoooo goor. Heb net toch maar even het ziekenhuis gebeld en ze willen graag dat ik langskom om te testen of er toch niet wat vruchtwater bij zit. Ze zei wel dat het vaak wel een teken is dat de bevalling eraan zit te komen dus hopelijk hebben we snel ons kleine babytje.
Tjsa ik weet het niet. Ik heb al 2 cm ontsluiting en verweekte bmm en extreem veel slijm verlies, 's avonds en 's nachts voorweeën maar het zet allemaal niet door. En het betekent natuurlijk allemaal "net niks". Kan zo ook nog wel 2 weken doorgaan ben ik bang. Maar ik houd jullie op de hoogte.
he wat vervelend dat het weer es niet wil doorzetten! Pff onze kleintjes willen te graag blijven zitten ben ik bang voor haha! Hopelijk zet het bij jou heel snel door meid! Ik heb inmiddels al bijna geen slijm verlies meer maar wel gerommel in me buik! Hou me op de hoogte meid ben heel erg benieuwd namelijk! Liefs!!
Inmiddels weer thuis uit het ziekenhuis en ze hebben me nog een keer gestript. Dit keer iets hardhandiger. Jemig wat een pijn!!!!! Het is hier nu wat aan het rommelen maar echte heftige weeën zijn er nog niet Ik ben er zooooo klaar mee.
Spannend. Het zou wel kunnen. Ik had de dagen voor mijn bevalling ook veel slijmverlies. Hoop dat je snel je kleintje in je armen kunt houden.