Hallo dames. We zijn nu 10 weken op weg. Alles ziet er goed uit. Met de bijbehorende kwalen gebruik Emasafene Om het een beetje te onderdrukken Maar sinds vanmorgen een nieuwe kwaal Een ontiegelijk strak gevoel rond met onderbuik Alsof ik een strakke riem draag Zo strak dat ik er echt misselijk van wordt Wie herkend dit
Klinkt als bandenpijn Die gaan nu een beetje oprekken namelijk. Herken het wel van het begin in mijn eigen zwangerschap.
ja dat heb ik nu dus ooken zit nu op 5,5 weekHeel mijn buik vioelt strak waardoor ik misselijk ben.kan je ook bandenpijn hebben met 5,5 week?
Ja het steekt ook regelmatig. Me buik voelt echt zo zwaar terwijl ik echt nog niet een Buik heb haha. Voelt innergeval erg vervelend.
Bandenpijn kan wel al ik ben opgenomen geweest in het zkh met 7 weken die dachten dat ik blindendarmonsteking had bleek bandenpijn en heb ik het ook weer.maar het kunnen ook je darmen zijn die zich uitzetten en samentrekken door de hormonen.. Wat het ook is het komt door de hormonen hihihu