Hallo meiden, gewoon even ventileren... Ik ben nu 7,5 week zwanger van ons tweede kindje na meer dan een jaar proberen. Dolblij bij de positieve test en op 5,5 week heb ik al een kloppend hartje gezien. Volgende echo pas mid december, oh, dat lijkt nog een eeuwigheid... Ik lijk me deze keer meer zorgen te maken dan bij de zwangerschap van onze dochter (voor haar nog een mk gehad) hoewel ik behoorlijk misselijk ben, niet tegen geuren kan, pijnlijke borsten heb, overal in slaap kan vallen en geen energie heb. Het lijkt me dus gewoon goed te gaan, maar van het moment dat ik even niets gek voel, maak ik me weer zorgen. Vanmorgen mijn temperatuur genomen en die was sterk gedaald, sla ik weer in paniek... Jongens toch... Ik maak mezelf gek... Hoe onnozel is dat?! Gelukkig lig ik nu alweer de hele dag op de bank te kokhalzen en ga ik ervan uit dat het dik in orde is... Het zijn gewoon weer spannende tijden... Zo, dat deed deugd. Veel succes allemaal!
Hoi hoi! Heel begrijpelijk hoor de onzekerheid! Ik heb er de vorige zwangerschap ook last van gehad aan het begin. totdat ik zoiets had van kom op ik ben zwanger, ik hoor te genieten! Het was toen 2 keer mis gegaan, maar ik had de beslissing genomen dat zolang er niets bekend was over een nieuwe miskraam ik gewoon ging genieten. klinkt makkelijk is het niet echt.. ik moest de knop om krijgen en dat is gelukt. De rest van de zwangerschap heerlijk genoten.. nu voor ons ook weer spannend maar geen bericht is goed bericht, dus wij genieten van het nog wel onwerkelijke idee.. Ik hoop voor je dat het je lukt om te gaan genieten! Liefs