hey meiden hoe voelden bij jullie de rugweeen aan? ik heb al een aanta dagen zeurend gevoel in de rug maar vandaag voelt het steviger en constanter. ik kan het een beetje vergelijken met een aanval van galstenen. gelukkig kan dat het niet zijn door dat mijn galblaas is verwijderd. en toen jullie dat voelden was het bij jullie begonnen?? liefs valenora
Alsof ik van 3 hoog op mn rug was gevallen. Ik kreeg ze tegelijk met de "gewone" weeen , een paar uur later was ze er
Ik had op zaterdag zeurend gevoel in de rug, zondag echt enorm pijn en constant druk op de onderrug Zondag op maandag nacht de hele nacht alleen maar in een warm bad gezeten kon wel janken van de Pijn, maandag ochtend naar het ziekenhuis het straalde door naar de benen en het was echt constant, geen pauze erin, ik had 3 cm ontsluiting, die maandag is hij nog geboren
ik kan me hier echt in vinden. het druk gevoel onder in de rug word erger en trekt ook mijn linkerbeen wat in. net of die doof word af en toe. het wil maar niet zakken en ook niet onder een warme douche of warme pittenzak in de rug. juist met die warme pittenzak word ik gek van mijn rug pfff. als ik vannacht er niet van kan slapen maar even dienstdoende vk bellen. vertrouw het niet echt meer
zo pijnlijk zijn ze gelukkig bij mij nog niet maar jeetje zeg dat lijkt me behoorlijk pijnlijk. en dan ook nog dubbel op zeg. petje af voor je
Poeh ik vond het geen pretje. Gelukkig weet ik niet meer goed hoe het voelde. Wat ik nog wel weet is dat het heel erg hielp om in kleermakerzit (voorover leunend) te gaan zitten op het moment dat het het ergste werd. Ik heb een uur moeten liggen op mijn rug omdat er een ruggenprik gepland stond, maar dat raad ik niemand aan. Mijn bevalling liep wel erg vlot, zou het kunnen dat rugweeen het meest effectief zijn?
ja klopt zo kan ik ze ook een beetje opvangen door spanning op mijn rug te zetten door voor over te leunen. als ik zo ga zitten dat mijn rug soepel is schieten er tranen in mijn ogen.
Bij mij leek het kramp/spierpijn maar kon het niet zo benoemen. Vk kwam en yep rugweeen en 1 cm ontsluiting
Ik heb bij beide kindjes rugweeen gehad. Ik weet gelukkig niet meer precies hoe het voelde. Ik weet nog wel dat ik niet kon liggen of stil kon zitten. Het enige dat enige verlichting gaf was als mijn man of de vk heel hard met zijn/haar vuisten op mijn onderrug duwde tijdens de piek vd wee. Heb je al naar de vk gebeld? Ik zie dat je nog maar 36.4 zwanger bent. Bij twijfel altijd even bellen hoor!
Hier ook rugweeen gehad. Ik weet niet meer zo goed hoe het voelde. Wel dat je geen houding meer weet te nemen. Ik lag veel op mijn zij en klampte mij vast aan het bed. Vlak voordat de weeën echt kwalen moest ik een grote behoefte doen op de wc. Ik hoorde dat wel vaker. Als je persdrang krijgt voelt ook aan of je moet poepen.
Als een gemeen branderig gevoel in je onderrug. Moest op m'n zij blijven liggen van de vk, want zo zou het sneller gaan ? Ik vond het fijn als ik mezelf in m'n rug duwde met m'n vuisten
klopt dat hoor ik vaker en vanmorgen ook nog gelezen dat als je op je zij gaat liggen aan de kant waar de rug van de baby zit moet de ontsluiting bevorderen. zou leuk zijn want ik slaap alleen nog maar op mijn zij haha andere houding wil niet eens meer.
dat heb ik ook gehoord ja. sinds ik van bed af ben om 7 uur al 4 keer naar de toilet geweest. pff mijn rug doet goed pijn er het rommelt goed in de maag.
als mijn man me in de rug drukt of hard masseert net boven de billen kan ik ze nog wel opvangen die behoorlijk hevig zijn. nee heb de vk nog niet gebeld want ik loop bij de vk in het ziekenhuis dus ik moet dan daar heen voor controle maar heb helaas geen vervoer nu want mijn man moest werken.
Voorover leunen met je handen op de rand van het bed of leuning vd bank, op je tenen staan en dansen. Dat hielp mij uiteindelijk. Succes!