Tips tegen moeheid in zwangerschap...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door appelappel, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Lieve allemaal,

Sinds afgelopen maandag is de moeheid bij mij flink toegeslagen. Meer dan een klein stukje wandelen kan ik niet. Ben de hele dag zo gaar.. Ik las ergens dat Roosvicee Ferro zou helpen.

Als iemand verder nog tips heeft, dan hoor ik het graag, want ik zie mezelf met zo'n zombiehoofd nog niet werken want ik kan thuis niet eens functioneren...

Ik heb alle kwalen natuurlijk over voor mijn zwangerschap, maar wie weet hebben jullie tips waar ik weer wat fitter van word!

Liefs
    naannaan

2. Genoeg verse groenten en fruit werkt goed. Daarnaast appelstroop op je boterhammen en voldoende rusten natuurlijk. Luister naar je lichaam. Je bent nu met topsport bezig meid!
    Bij mij werkt trouwens zwemmen ook erg goed. Echt een oppepper.

Heel erg veel succes. En die vermoeidheid gaat na ongeveer 3 maanden weg. Ik ben er ook net vanaf. (dan komen de andere kwalen, hahaha)

3. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Vroeg naar bed, aan jezelf denken, en als het kan tussen de middag ook even een dutje doen!

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Tips? Slapen?

Heb er nog steeds last van... Ga ook iedere avond lekker vroeg naar m'n mandje.

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb er ook nog steeds last van, neem voldoende slaap en idd roosvicee Ferro helpt bij mij wel wat, krijg er wel meer energie door... maar verder geef ik aan mijn moeheid toe, ik ga vroeg slapen enzo...

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Probeer eens Floradix. (tabletten want het drankje is GOOR!)

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    bij mij hielp niks! Gewoon gezond eten en om jezelf denken, dan maak je het niet erger dan het al is!

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Gewoon lekker aan toegeven idd... dat is het enige wat bij mij hielp! Soms ging ik naar bed al ik thuis kwam van mijn werk, mijn mannetje riep mij voor het eten en ging nog een uurtje slapen NA het eten hihi tja moe hé.

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    idd word ook aangeraden door VK ! wij maartmama's zitten er bijna allemaal al aan !
    ik heb wel het drankje en vind het nog niet eens zo vies
    binnen een dikke week merk je echt het verschil in engergie

veel succes

10. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    kan je floradix bij de drogist krijgen? of moet dat via de apotheek? lijkt mij ook wel eens wat om te proberen ;)

11. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Dat zou ik ook wel willen weten...voor mn gevoel loop ik hier ook dagelijks als een zombie rond :confused:

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    kan je gewoon bij de drogist kopen !
    fles kost ongeveer een tientje en kan je zeker 2 weken mee doen ! de pillen weet ik niet !
    ik zou het zeker proberen als ik jullie was

13. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ook ik ben sinds drie weken aan de Floradix (drankje) en ben er super tevreden over. Is mij aangeraden door de VK omdat ik volledig verstopt raakte van de ijzerpillen (ivm bloedarmoede). Nu kan ik weer naar het toilet (jippie jajeeee) en voel me fitter.

Ik heb het gekocht bij De Tuinen. Is natuurlijk spul en voor het hele gezin geschikt. Ken ook gezinnen waar de kinderen het nemen als ze wat ziekig zijn. Het is een absolute aanrader!

14. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Oh ja en mij is verteld in de winkel dat het drankje sneller en beter wordt opgenomen door het lichaam dan de tabletten. Daarom heb ik voor het drankje gekozen en de smaak valt mij wel mee.

15. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Ik heb zojuist het drankje Floradix gehaald en ga er vanavond mee beginnen. Bedankt voor jullie tips!

liefs

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    nou dat ga ik dan ook eens proberen, heb verder weinig klachten, maar ook last van extreme vermoeidheid!

liefs rebbel

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ik ben ff aan het informeren geweest bij de etos.. maar ze zei dat ht ok echt voor ijzer tekort is.. nou weet ik niet of ik dat heb,, maar ben wel erg vermoeid en heb geen puf meer.. kan ik het ook gewoon nemen denk je?

18. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien is dat floradix ook wat voor mij. Ik ben ook enorm moe, de moeheid overvalt me gewoon. Zo zit ik wat te vertellen aan m'n mannetje en opeens val ik in slaap :oops:

Daarnaast kan ik ook heel moeilijk naar het toilet :( en als die floradix daar ook wat aan doet... Dan klinkt het precies als wat ik nodig heb!

19. Miemi

Miemi Lid

9 dec 2007
    78
    0
    0
    Ik heb gelezen dat wanneer je in het eerste trimester extra ijzer slikt je sneller misselijk wordt. Hebben jullie hier iets van gemerkt?

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

multivitaminen voor zwangere vrouwen van etos helpen ook.
    er zit iets in dat helpt tegen vermoeidheid.
    Ik heb pfeiffer daardoor ben ik constant moe en de zwangerschap er nog eens bij, maar sinds ik die vitaminen neem moet ik zeggen dat ik veel meer energie heb :)

Deel Deze Pagina