Tips tegen moeheid in zwangerschap...

Discussion in 'Zwangerschap' started by appelappel, Jan 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

Feb 5, 2007
    1,120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Hoi,

Ik ben tot de 23 week ook ontzettend moe geweest. Op advies van de verloskundige ben ik toen Sleedoorn elixer (o.a. verkrijgbaar bij De Tuinen of reformwinkel) gaan gebruiken. Na 3 weken was bij mij de vermoeidheid weg en had ik weer volop energie.

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ik slik foliumzuur,5mg en ook Gravitamon,dit was voldoende volgens mn huisarts,hij zei dat er verder niks tegen was?
    Goed naar je eigen lichaam luisteren adviseerde hij mij.

Je wordt er niet vrolijk van zo moe heh?
    Succes allemaal!

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Idd door Emma drink ik ook elke dag het drankje FLORADIX en helpt echt wel! Is een natuurlijk ijzerdrankje en kan iedereen nemen. Mijn vk neemt het zelf ook en mijn mannetje ook! ;)

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ik ben sinds een week of 2 weer zo ontzettend vermoeid. loop nu in de ziektewet door bi dus kan ik gelukkig mn middagdutje doen. vaak knap ik daar wel van op. ook probeer ik (voor zover het lukt met mn bekken) veel naar buiten te gaan als het weer het toelaat.
    liefs doris

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    slapen , slapen en nog eens slapen das het beste en niet teveel op eeen dag willen doen

6. Willow

Willow Actief lid

Jul 31, 2007
    339
    0
    0
    Als je naar de verloskundige gaat kijkt ze ook naar het ijzergehalte.
    Bij mij was het veel te laag: ijzer slikken dus.
    De pillen verstoppen bij mij ook. Heb nu Losferron (drankje), niet lekker, helpt een beetje.

Het hoort er gewoon bij.
    Wat mij helpt is vooral fit blijven. Dus fietsen, zwemmen, zwangerschapsgym.
    Als ik 's middags ga slapen, ben ik daarna alleen maar duffer. Dus dat doe ik niet meer.

Share This Page