Hallo, ik was even nieuwschierig vanaf wanneer jullie voelden dat de baby de hik had? En kun je omschrijven hoe dat voelt?
Tot vorige week wist ik het ook niet, had het nog nooit gevoelt. Maar nu, het is een soort getik, meestal onderin en als het wat hoger zit dat zie ik mijn buik schokjes geven en voel ik die schokjes ook. Ze zijn echt regelmatig net alsof je zelf de hik hebt.
Inderdaad wat jij zegt Natasja, regelmatig getik, en mn buik gaat soms ook op en neer als het wat meer bovenin zit. Is een zeer regelmatig ritme, dus echt anders als schopjes en stompjes en ook minder krachtig in mijn geval
Ik heb vorige week voor het eerst de hik gevoeld van m'n kindje. Ik wist gelijk bijna zeker dat het de hik moest zijn, maar nu weet ik het helemaal zeker, gezien de omschrijvingen hierboven, zo voelde het bij mij namelijk ook. Toen ik het 's avonds aan mijn vriend vertelde, reageerde die heel verbaasd, oh kun je dat voelen dan? Ja echt wel!
misschien dat ik dat dan toch wel heb gevoeld. Ik heb al een paar keer zo'n gevoel gehad als jullie omschrijven, het lijkt wel een beetje op een heel langzame hartslag, komt steeds om de zoveel seconden terug. klopt dat?
Ik voel het ook net sinds deze week voor het eerst. Je herkent het zelf wel als het zover is. Het is net als hierboven staat heel ritmische. Vind het niet echt vervelend, alleen wanneer het vaak achter elkaar komt. Ze heeft elke dag wel een keer de hik, en soms vaker. Hebben jullie dit ook? Ze zeggen dat ze dan later ook gauwer de hik hebben...ben benieuwd Liefs britt
onze kleine vent had redelijk vaak de hik soms wel 2x per dag, ik kan jullie vertellen dat ik dit nu wel erg mis. ik vond het niet vervelend!
Hebben jullie kindjes er na een paar minuten ook de balen van? De mijne gaat dan helemaal te keer, bewegen joh!
Ow, dacht al wat is dat toch, want voel het iedere keer bij me ribben. Goed dat ik nu weet wat het is, haha
Daan had ook vaak de hik en aan het einde werd ik er gewoon middelijk van heel me buik zag je dan op en neer gaan en daarna een alian effect buik
Ja dan ineens whaammm een harde trap of een paar achter elkaar, haha en zoooo sneu want het helpt niet altijd, haha dan hikt ie daarna vrolijk verder
Eva had in mijn buik ook vaak de hik, elke dag wel een paar keer. Maar het schijnt dat ze er geen last van hebben. Nu heeft ze nog steeds meerdere malen per dag de hik en ze heeft er inderdaad geen last van, alleen als ze wil slapen houdt het haar wakker . Vooral in het begin hebben wij haar vaak 'uitgelachen', het klinkt zo grappig uit zo'n kleintje!
ben echt heel erg benieuwd hahah we zullen het wellicht over een aantal weekjes zelf kunnen horen en zien hoe het lijkt bij ons ukkie
Roosmarijn had het in mijn buik ook regelmatig. Ik denk dat ik het rond de 25 weken begon waar te nemen. Nu heeft ze het ook nog best wel eens, het is zooo schattig om te horen. Maar ook wel zielig, want als ze wil slapen dan lukt dit niet door de hik.
De baby is bij mij nu ingedaald. En voelde dus onderin waar het hoofdje zit echt van die regelmatige schokjes een soort kleine schopjes zeg maar echt heel grappig en dat begon een paar weken geleden. Denk dat dit wel de hik is.