Deze vraag gaat niet over mijzelf(ik heb nog geen menstruatie), maar over iemand die ik goed ken. Zij is nu ruim een jaar geleden gestopt met de pil en kreeg daarna gelijk een regelmatige cyclus. Sinds april/mei is dit ineens over. Sindsdien heeft ze ineens een veel zwaardere en langere menstruatie (ruim 2 weken). Ik maak me er toch een beetje zorgen om, ze wil de stap naar de huisarts niet zetten want ze wil nog niet de MMM in oid. Maar goed ik vroeg me even af of iemand dit herkent? Ze is overigens niet zwanger geweest (tenminste niet dat ze weet).
Ik zelf heb er geen ervaring mee, maar zou wel naar de huisarts gaan. Al is het maar voor eigen gemoedsrust. Wil niet zeggen dat je perse gelijk de mmm in moet, dat is een keus die jezelf maakt als de ha je die optie geeft. Je lichaam kan natuurlijk hele rare streken uithalen, maar ik persoonlijk bleef hier niet mee lopen. Misschien is het iets heel onschuldigs dat makkelijk is op te lossen. Dan doe je dat toch liever dan dit, maar dat ben ik........
Ik sluit me bij Esther aan. Te weinig bloed is minder zorgelijk dan ineens meer bloed en het heeft alsnog niks te betekenen. Succes x
Ik ben het eens met jullie hoor dat ze naar de huisarts moet gaan, maar ja. Ik was gewoon even benieuwd of mensen het herkennen.