Gelukkig was je dan al klaar, lekker de hele dag met je neus (haha) op de tegels wezen loeren. Misschien moet iedereen jou gewoon inhuren.
@Shakes speciaal voor jou, en voor het milieu en onze kinderen Na het lezen van jouw argumenten en wat google speurwerk heb ik besloten niets over de tegels heen te strooien of spuiten om het onkruid tegen te gaan. Wel zal ik het met de hand (en krabbertjes) blijven verwijderen
Geweldig! Echt goed om te lezen. Misschien ook serieus verdiepen in de andere zaken, want het milieu is wel degelijk een 'pal naast ons bed'-zaak
Ik gaf €50. Maar ik was anders de hele dag zoet geweest. Ach, ik ben voor die pubers al hoog bejaard.
Ik neem aan dat je het voor 50 euro niet door kinderen hebt laten doen? Anders zijn dat autoverkopertjes in de dop als die nu al zo goed kunnen onderhandelen
Oei, ik schik daar ook wel van. Ik probeer wel bewust met dit soort dingen bezig te zijn. Afval scheiden, geen energie of andere zaken verspillen. Maar dat doe ik niet zodat anderen dan helemaal los kunnen gaan. Er ligt tegenwoordig zoveel aandacht op dit soort dingen dat ik niet begrijp dat je dat zo naast je neer kunt leggen alleen voor je eigen gemak.
Die aandacht die er op ligt krijg ik niet mee (of ik sluit mijn ogen ervoor) en als ik er dan over nadenk denk ik inderdaad wel eens joh er zijn anderen die juist heel bewust overal mee omgaan dat compenseert mijn gedrag dan weer een beetje.
Maar met evenwicht komen we natuurlijk nergens. En als ik er aandacht aan besteed, en jij niet, is er status quo. En daar redden we het dus niet mee.
Dat weet ik ook wel, maar het moet bij mij stapje voor stapje. Stap 1 was de onkruidverdelger, als die in mijn systeem zit gaan we verder naar stap 2. Wie weet word dat beginnen met de thermostaat een half graadje lager te zetten.
Hij heeft ongetwijfeld BTW betaald, toen hij het uitgaf.. Maar he, er was wel milieu vriendelijk gewerkt. Geen azijn, zout, of ander giftig middeltje.
En als aanvullig op mijn laatste bericht. Het is gewoon heel lastig je bewust van iets te zijn wat niet in je systeem zit. Door ermee bezig te zijn gaan veel meer dingen je opvallen en word je je steeds bewuster. Door dingen te lezen val je van het ene onderwerp in het andere en kun je daar weer rekening mee houden.
Daar gaat je portemonnee ook heel blij van worden denk ik. Goed om te lezen, dat je toch niet helemaal onbereikbaar ben voor deze informatie
En bijhouden. Direct weghalen als je iets ziet. Beter dan de hepe dag er mee bezig zijn. Het komt ook steeds weer terug.