Tips tegen onkruid tussen tegels

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 7 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wij hebben een elektrisch apparaat, met een rond draaiende staal borstel. Die zet je op de voeg en veegt zo t onkruid weg. Je kunt gewoon blijven staan, gisteren gedaan en was gelukkig snel klaar

DastyQueen vindt dit leuk.
  2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Weet je ook hoe zo een apperaat heet? Klinkt handig!

3. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.395
    113
    Ik vind een onkruidbrander een uitkomst. Hier de afgelopen jaren veel geprobeerd, maar de onkruidbrander werkt het best.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik ben ook niet roomser dan de paus hoor, maar ik zie de toekomst van mijn kinderen en kleinkinderen niet heel rooskleurig in als ik zie in welk tempo we de aarde naar de klote helpen.
    Helaas zijn er meer mensen niet bewust mee bezig dan wel, dus een balans is er ook totaal niet.
    Ik probeer mijn steentje bij te dragen door inderdaad mijn tuin aardig insectvriendelijk te maken en te onderhouden, afval te scheiden, wat bewuster met schoonmaakmiddelen om te gaan, minder vlees te eten enz.
    Het is goed dat mensen zich hier bewust van worden.
    Bij mijn kinderen op school wordt hier ook regelmatig aandacht aan besteed.

Juul75, Shakes en Triangel vinden dit leuk.
  5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb geen flauw idee. Als je er op Googled vind je vast wel iets. Ik vind het echt heel handig. Ze zeggen wel eens dat die staalborstel snel stuk gaat maar hebben wij geen last van

Deel Deze Pagina