Mijn zoontje heeft vanaf vrijdag avond al niet meer gepoept. Ik geef bv en nu sinds een dagje via de fles zodat ik precies weet hoeveel bv hij binnen krijgt. Hij heeft wel plas luiers. Vrijdagavond heeft hij wel een hele erge poepluier gehad hij zat helemaal onder. Nu is hij wel aan het persen heb ik het idee, beetje last van krampjes enzo. Heeft iemand enig idee of dit kwaad kan? Of kan ik beter morgen even de huisarts bellen? Hij heeft geen koorts.
Met bv is dit geen enkel probleem. Mijn zoon hoefde soms een week lang niet met bv, wat natuurlijk wel resulteerde in een enorm volle luier daarna.
Je kunt hem evt. een beetje helpen met een thermometer. Dit werkt bij onze meid altijd goed en dan komt er een enorm harde lange drol
Dat kan heel goed met borstvoeding, mijn dochtertje had zelfs 10 dagen niet gepoept en bij mijn zoontje zat er ook regelmatig een week tussen.
Niks aan de hand, is heel normaal bij bv. Zoals gezegd, een week niet poepen is zelfs normaal. Soms perst de kleine wel eens een beetje, maar echt last hebben is een ander verhaal hoor. Niets aan doen, binnen paar dagen heb je vast weer een volle luier! (nou ja, je kleintje dan he) Off topic: waarom wil je perse weten hoeveel je kleintje binnenkrijgt? Bv is juist zo relaxed dat je niet zo op hoeft te letten, gewoon laten drinken op verzoek. Zolang je kleine voldoende plast en bij de zoveel-weekse controles netjes weer wat aangekomen blijkt zou ik gewoon lekker onbekommerd de borst geven hoor (maar goed, ieder zn ding, ik zou er geloof ik zenuwachtig van worden