Snel slaperig

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Cin11, Nov 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cin11

Cin11 Lid

Oct 28, 2008
    85
    0
    0
    Hoi,
    ik vroeg me af hoe lang een kindje van 12 weken gemiddeld wakker is per dag. Mijn zoontje is na het wakker worden gemiddeld 1 uur tot max. 1,5 uur wakker, dan begint hij te gapen en in zijn oogjes te wrijven en moet hij naar bed. Als ik hem dan niet naar bed zou brengen, gaat hij zeurend huilen, want hij is dan dus echt moe. Heel fijn dat hij het dus zelf zo goed aan geeft. Is hij dan niet heel kort wakker, of is dat wel normaal?

2. Ietje

Ietje Actief lid

Jul 15, 2008
    157
    0
    0
    Hee!

Dit is heel normaal hoor, sommige kindjes hebben nu eenmaal wat meer slaap nodig. Wees er maar blij mee.
    Mijn dochtertje is nu bijna 6 maanden en heeft er ook dagen bij dat ze na de fles meteen weer naat bed gaat, zij geeft het ook goed aan. Toen ze zo jong was sliep ze ook bijna de hele dag en nacht.

3. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    ja heel normaal en heerlijk toch, die van mij is veel meer wakker en slaapt smiddags maar 2 keer een half uur

geniet er maar van

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Is helemaal normaal hoor. Kindjes van deze leeftijd slapen heel veel. Mijn zoontje is 4 maanden en pas sinds een week of 2 merk ik dat hij iets langer op kan blijven. Gemiddeld zo'n 2 uur en daarna is het toch echt over.

5. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

Dec 10, 2007
    1,362
    0
    0
    Alkmaar
    KLopt Isis is ook maximaal 1.5 uur wakker per keer

Groetjes v Treintje

6. marianne1984

marianne1984 Actief lid

Aug 15, 2007
    402
    0
    0
    Esther is 6 en halve maand, maar ze kan maar steeds ongeveer anderhalf uur opblijven, soms iets minder nog en heel af en toe is een keer 2 uurtjes.

7. Marscha

Marscha Niet meer actief

Wat doe je dan de rest van de tijd?

Sarah is namelijk ook zo vreselijk veel op!

Ik probeer nu een ritme te vinden dus ipv op verzoek voeden breng ik er een ritme in.

3 uur slapen, half uurtje tuttelen met mamma of in de box daarna de fles en dan weer naar bed. en dan 1 keer op de dag tussen 2 voedingen wakker zijn en spelen. Samen film kijken ofzo.

Maar ik moet veel doen in het huis omdat ik het grotendeels alleen doe en vind dit soms erg lastig!

Nu ik er zo 3 dagen mee bezig ben werpt het wel een beetje zn vruchten af en raakt ze gewent aan na het voeden even rondlopen voor de boertjes en daarna lekker in bed. Ze valt ook veel sneller in slaap gelukkig zodat ik een beetje het huishouden kan doen.

8. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    ehmm parkeer haar een haf uurtje voor de TV, ik heb een schommel van fisher price is hij ook zoet voor een half uur, in de box
    oefeningen doen, grijpen, buiklig en hoofdje omhoog enzo

het beste is toch in de middag in bed

maar in al die half uurtjes kan je toch een boel nog doen gelukkig

Share This Page