Curretage

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lientje, 13 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb zelf heel veel gezocht op dit forum naar ervaringen van anderen, vooral nadat ik maandag hoorde dat ons kindje niet meer leefde. Ik wil daarom mijn ervaring van de curretage die ik gisteren heb gehad ook op deze site zetten, mede om eventueel anderen gerust te stellen.

    Ik was ontzettend zenuwachtig omdat ik nog nooit onder narcose was geweest. Achteraf is alles ontzettend meegevallen. Ik was zo in slaap en werd wakker op de uitslaapkamer (dacht toen dat het nog niet gebeurd was, maar dat was het al wel)

    Was een beetje duf van de narcose, maar heb voor de rest helemaal geen pijn gehad en nu, een dag later, verlies ik al geen bloed meer. Achteraf is het me ontzettend meegevallen en het is wel een opluchting dat ik nu weer gewoon verder kan.
     
  2. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    fijn dat het je is meegevallen lin,hoop dat je snel de oude bent ,en sterkte met het verlies ,en ik hoop dat 2006 toch nog een vruchtbaar jaar voor je word veel liefs jacky
     
  3. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    Fijn dat het mee is gevallen, sterkte met je herstel
     
  4. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Lin,

    Heel veel sterkte met alles verwerken. Fijn dat de narcose je mee is gevallen! Duim voor je dat jullie snel een goede zwangerschp zullen meemaken!

    liefs,
    Cleo
     
  5. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik hoop het ook, we gaan het in ieder geval proberen.
     
  6. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken hiermee.
    En ik vind het fijn dat het je mee is gevallen, daar hebben meer mensen wat aan als het hun zou overkomen.

    Ik wens je ook heel veel succes, tegen de tijd dat je er weer voor wilt gaan.

    GRoetjes
     
  7. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Fijn dat het je zo is meegevallen, veel sterkte met het verwerken verder.

    Liefs Lynn
     
  8. Niet meer actief

    wat fijn meid dat het allemaal mee gevallen is. Sterkte de komende tijd hoor
     
  9. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi Lin, wat fijn dat het is meegevallen! Ik had hetzelfde: van tevoren zag ik er ontzettend tegenop, maar het viel me 100% mee.

    Hoe lang ben je onder narcose geweest? Bij mij was het amper 20 minuten.

    En heb je nu veel kramp en bloedverlies? Ik heb nadien geen kramp meer gehad en nog maar een heel klein beetje gevloeid, hopelijk is het bij jou ook zo snel voorbij.

    Al met al vond ik het een opluchting. Ik heb alleen nog wat last gehad van de plek waar mijn infuus heeft gezeten. Dat zat namelijk precies in de knik van mijn pols, een ontzettende rotplek dus.

    Groetjes, Wendy
     

Deel Deze Pagina