Zojuist weer twee nieuwe boeken van haar besteld; Gezond genieten en Gezond bakken. Haar manier van eten inspireert mij heel erg. Zijn er nog meer fans hier van haar?
Ja, ik! Ik heb het gezond bakken boek en het kookboek van Eet jezelf gezond, slank en gelukkig. En ik wil het nieuwe gezond trakteren boek ook heel graag hebben.
nee, ik ben nog geen fan en dat is omdat ik haar boeken (nog) niet ken. Ik begin al in de 5 december stemming te komen Misschien leuk om je favoriete recept hier te delen?
Leuk, nog een fan. Ik ben super benieuwd, krijg de boeken morgen Dat is echt teveel om op te noemen Onwijs lekkere recepten en ondertussen stiekem ook nog eens erg gezond. Wat sowieso altijd een hit is, zijn de suikervrije chocoladetruffels en 's werelds meest gezonde koekjes om in de 5 decemberstemming te blijven. Snoepen zonder je schuldig te hoeven voelen.
Ik ben ook fan... Heb bijna alle boeken haha... Vind haar manier van benaderen en omschrijven heel fijn. En het werkt voor mijn lichaam heel goed Ik ben dol op de pizza met courgette en rucola, vanmiddag nog gemaakt. En de chocolademousse zonder chocola (met avocado) was ook een hele lekkere verrassing!
Nav dit topic heb ik ook gekeken en eentje gekocht. Maar waar haal je in vredesnaam de ingrediënten vandaan?
Hier het boek eet jezelf mooi, slank en gelukkig. Voor het slanke gedeelte hoef ik hetniet te doen, ben ik al. 😉 Er staan helaas niet veel recepten in. Heb wel een taart uit het boek gemaakt, maar die is mislukt. Ga eens op zoek naar die andere boeken, misschien eerst even bij de bieb lenen.
Ja, ik! Al heb ik veel meer boeken gelezen, ook van anderen en heb ik mijn eigen weg daarin gevonden. Als je fan bent van Amber, zou ik je de voedselzandloper ook eens aanraden. Je moet sommige dingen met een korrel zout nemen, maar er valt best wat uit te halen.