Hallo allemaal, Ik heb even een verhaal en ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt. Ik kwam net voor de kerst erachter dat ik zwanger was. Super natuurlijk en nog lastig te geloven. Op oudjaarsdag kreeg ik echter krampen met een bloeding waarop ik 2 dagen later naar de verloskundige ben gegaan. Deze vertelde mij dat het kindje nte klein was voor 6 weken en waarschijnlijk niet is gaan groeien. Erg verdrietig natuurlijk. Het zou vanzelf loskomen. Na ruim 1,5 week wachten hielt ik het niet meer vol en maakte nog een afspraak bij de verloskundige voor doorverwijzing naar de gyneacoloog. Ik kon niet verder en het moest eruit. Eenmaal bij de verloskundige krijg ik nogmaals een inwendige echo en horen we een hartje kloppen. Ik blijk nog steeds zwanger te zijn! Dat was even omschakelen weer. Ik ben blijkbaar minder ver dan ik dacht. Even een lang verhaal maar zijn er mensen die ook zoiets hebben meegemaakt? Ik maak me wel een beetje zorgen of alles wel in orde is.
Ik heb het zelf niet meegemaakt maar wat een verhaal meid! heavy zeg. eerst had je je er al een beetje bij neergelegd dat het er nu niet inzat en dan blijk je toch zwanger. Is het zo dat je baby'tje zo klein was dat die niet et zien was? Daar lijkt het wel op. Omdat je ook zei dat ej minder ver was dan verwacht. Ik hoop dat je ondanks alles een mooie zwangerschap mag meemaken en een gezonde baby op de wereld mag zetten.
Blijkbaar ben ik 4 dagen minder ver dan ik dacht en was het kindje wel groot genoeg. De verloskundige zei dat het bij mij om een hoekje lag, dus een beetje verstopt. Volgende week donderdag mag ik weer naar de verloskundige voor een goede termijnbepaling, dus dan hoop ik het hartje weer te horen.
Ik heb het zelf niet meegemaakt maar iemand die ik ken wel. (Al zo 33 jaar geleden) Ze was ook zwanger, maar kreeg ook te horen dat het vruchtje niet meer leefde. Ze zou gecurreteerd worden. Voor de curretage moesten ze nog een echo doen en toen bleek ineens dat zijn hartje wel klopte. Hij heeft nu zelf ook kinderen.
dacht dat ik 8 weken en 1dag was. maar toen we de eerste echo kregen was het een zwart stip. van5 weken. dus was afwachten. : 2 weken later een echo gehad. en een kloppent hartje zeer blij dus. vandaag voor controle geweest. en kon nu al met doptone het hartje horen.
Bij mij was ze ook te klein., ze zeiden dat het misschien niet goed zat.. maar 2 weken later hadden we een echo en er was niks aan de hand ;D Ze was ook een dikke week later geboren dan voorspeld. Geniet van je zwangerschap, ik hoop dat alles nu voorspoedig gaat en dat je aan het einde van de rit een prachtig wondertje in je armen krijgt.
gelukkig ook nog positieve verhalen. Ik heb het 2 keer gehad dat ze niets zagen en ze hadden helaas ook gelijk. . De 3e keer was het wel goed en ons dochtertje is nu bijna 9 maanden. Nu ben ik weer zwanger en ik hoop dat dit keer ook alles goed is, al ben ik heel erg onzeker.
Pfff, wat een verhaal. Hopelijk gaat alles goed en kun je over een tijdje ook echt genieten van het zwanger zijn!
ik heb een soort gelijk verhaal vorig jaar april kwam mn menstruatie maar niet opgang, en bleef lichte testen houden... naar de dokter toe daar getest en negatief, ik thuis getest licht positief ik dokter weer gebeld, moet ik een verwijzing halen om bloed te prikken op hcg. 3 dagen later kreeg ik de mededeling dat er wel wat hcg was gevonden maar te weinig om nog zwanger te zijn. affijn ik had volgens de dokter een miskraam gehad. maargoed de menstruatie bleef maar uit, weer naar de dokter, die wilde pillen geven om het opgang te brengen. dat wilde ik niet ik zei ik wacht wel op mn volgende nod dan... 3 dagen voor mn volgende nod nog lekker onder de zonnebank geweest en toen ik eronder uitkwam allemaal vlekken in mn gezicht ik naar huis en toch weer getest bleek ik toch zwanger te zijn. toen voor de zekerheid de vk gebeld, mocht ik komen voor een echo en ja hoor ik was gewoon zwanger nu 8 maanden verder nog 6 weekjes tegaan geniet van je zwangerschap :d