Wie is er zwanger omgeving bollenstreek!!!!! zuid-holland Lijkt me leuk om mee te praten ook vanwege winkels in de buurt enzo!
Hier een zwangere uit Zuid-Holland ben benieuwd of er nog meer meiden zijn. Kwa winkels is het hier niet echt makkelijk. Wij gaan vaak naar de babydump in roelofarendsveen en naar de babypark in Wormerveer (aardig eindje uit de richting dus) Waar heb jij de meeste spullen gekocht?
Heej, hahah inderdaad babydump in r daar gaan wij ook vaak heen prenetal leiderdorp heb ik al heel wat kleertjes vandaan!! En voor de rest rijden wij ook elke keer heel ver heb al heel wat babywinkels ver weg gehad de laatste keer ben ik naar tilburg geweest wat een eind rijden pfffff en wat een stomme winkel hahaahah op de terugweg nog wel paar andere winkels gehad! En waar woon jij ongeveer als ik vragen mag?
Hoi hoi, Ik woon ook in de bollenstreek! Ben nu 29 weken zwanger. Doen jullie een zwangerschapscursus? Ik niet en dat begin ik nu wel een beetje jammer te vinden; we kennen weinig andere jonge stellen met kinderen! Wij gaan naar babydump en prenatal ook voor de spulletjes. Inmiddels is bijna alles wel binnen