Hallo heb even een vraagje. Wanneer hebben jullie je kleine over gedaan van kinderwagenbak naar wandelwagen inzet? Onze meid is bijna 5 maanden en gisteren waren we met haar in Blijdorp, maar ze klom haast uit de kinderwagen. Trekt steeds alles los, rolt om, wil van alles zien. Zelfstandig zitten doet ze nog niet, dus wil eigenlijk wel zo lang mogelijk rekken. Maar krijg ook het idee dat ze graag wil rondkijken... Nu doen we wel waar kan de kap van de kinderwagen naar beneden. Onze wandelwagen inzet kan niet helemaal plat, transactiën van de babydump. Benieuwd wat jullie zouden doen?
Als ze zich aan de rand optrekt zou ik haar over doen. Kan de wandelinzet niet heel plat? Dan zou ik dat doen.
Wij hebben zelf ook de transaction van de babydump en ons zoontje ging met 4 maanden in de wandelwagen omdat hij door zijn lengte niet meer in de bak pastte. De wandelwagen kan best plat hoor! Dus mij lijkt het niet zo n probleem
Je kan hem ook in een draagdoek/zak op je rug nemen, kan hij heerlijk meekijken maar ook slapen tegen mamma/pappa aan als het even teveel wordt ik ben heel blij met mijn manduca draagzak.
Hier hebben we het even na vijf maanden gedaan omdat hij perse wilde rondkijken. Onze wandelwagenzitting dinges kon ook bijna helemaal plat. Lekkere voetenzak erbij en klaar!
Eva zit sinds een week of 3 in de wandelwagen. Nu kan die van ons ook plat, dus echt helemaal rechtop zit ze niet.
ze trappelt de deken van zich af en houdt trekt vervolgens de overtrek van de wandelwagen die met drukkers zit los en gaat met haar benen omhoog en doen...is wel heel leuk zicht, maar ben zo bang dat ze er een keer overheen gaat....draagdoek eigenlijk nooit geprobeerd....vindt wandelen met de wagen juist zo fijn...hihi.. misschien toch maar eens de wandelinzet op de wagen doen en kijken hoe ze dan zit... voor zover ik weet kan je de transactiën niet stellen, dus ff kijken of ze beetje half half zit zoals in een wipper... bedankt in ieder geval....ben zo bang dat we iets verkeerds met har doen of zo
Mijn zoon is ook van 7 november en heb toen in de buggy gedaan van mijn eerste kinderbijslag. A.s dinsdag dus is het een april en hij genoot! Was een mclaren en wat het ook zulk prachtig weer als nu. Als je geen uren gaat wandelen gewoon lekker doen. Kunnen ze lekker kijken. Wat je ook nog kan doen. heb ik wel eens gezien is dat mensen een kussen in de kinderwagen leggen zo dat het kind wat om hoog komt en meer kan zien. Maar over naar de wandel wagen of buggy het is gelukkig niet meer zo koud en een voetenzak kan je er altijd bij doen. Genieten maar meer zien is toch veel leuker dan af en toe de bomen voor bij zien komen of de blauwe lucht ze willen kijken. Komt goed.
Onze dochter is bijna 6 maanden, die ligt nog steeds in de bak Onze andere twee zaten met vier maanden en vijf maanden in de zitting die helemaal plat kon
We hebben net de wandelwagen inzet gemonteerd en hij kan vrij plat. Platter dan de wipper of maxi cosi. Dus we gaan die maar gebruiken. Rugleuning is idd makkelijk te stellen omhoog nog mocht ze straks beter kunnen zitten.