Wie heeft er ook nooit een knaltest gehad??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetdreams, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Zoals ik gister al zie in een topic heb ik dus vanaf donderdagochtend t/m zondagmorgen elke dag getest en elke dag werken ze mooi donker. Gister niet getest en vanochtend wel getest en die test is eigelijk gelijk aan zondag. Had stiekem ondertussen wel een knaltest verwacht, maar het lijkt alsof het beetje is blijven hangen. Mn urine was niet geconcentreerd vanochtend, want heb superveel water gedronken gisteravond en vannacht ook nog. Maar ik ben wel weer gelijk knal-onzeker!! Help!

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik zie dat je nog niet zo lang zwanger bent( in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap ) zovaak testen heeft echt geen zin ;) je bent echt zwanger! En de knaltest is vaak rond de 6 a 8 weken het hcg hormoon schommelt nogal! Dus meid leg de testen weg en geniet ervan :)

3. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Eens met voorganger. Ik had op 6+5 echt een knaltest.

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik deed voor mijn nod wel 100 testen, maar toen die eenmaal positief waren stopte ik er ook mee, zwanger is zwanger.

De clear blue zei dag voor NOD direct ZWANGER, daarna niet meer getest.

Vorige zwangerschappen wel nog getest nadat ik hoorde dat het mis was, dat waren wel knaltesten!

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nog even een weekje wachten wedden dat je dan een knal test hebt! In ieder geval gefeliciteerd!

6. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    ik heb met deze zwangerschap ook geen knal test gehad, ik heb het zelfs bij twee testen gelaten terwijl ik bij mijn vorige zwangerschap bleef testen alleen die liep uiteindelijk af in een miskraam
    je moet je niet gek maken omdat je gewone strepen hebt meis!

7. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Het gaat me ook niet echt om die knaltest, maar meer dat de test van vandaag niet donkerder is dan die van zondag. Zondag was al gewoon mooie donker. Maar alsof die van vandaag beetje blijft hangen. Ik moet eigelijk niet meer testen, maar vrijdag had ik superzere borsten, eigelijk het enige kwaaltje wat ik had/heb en daar heb ik nu ook niet zoveel last meer van, dus ben ik weer onzeker en ga ik weer testen. Ik zou bijna willen dat ik knalmisselijk werd.

8. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ sweetdreams: je bent gewoon zwanger hoor! Stop met testen. Hcg schommelt en symptomen ook. Dat zegt niets! Ga je pas zorgen maken als je kampen hebt en bloed verliest! Geniet nu lekker! Ik heb het ook bij 3 testen gelaten, die dingen zijn niet zo precies.

Deel Deze Pagina