Houten keukentje; wat is het devies?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Bo20, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi hoi!

Onze kleine dame wordt met drie weekjes al weer twee jaar en we willen haar graag een houten keukentje geven + toebehoren. Nu heb ik op internet wat gesurft maar zie ik erg grote verschillen qua kwaliteit/ prijs. Wat zijn jullie ervaringen? Wij dachten aan maximaal € 100,- euro voor het keukentje en dan komen de spulletjes (heb veel bij de Hema al gekocht) er nog over heen..

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik heb de keuken van ikea gekocht voor dochters 2de verjaardag. In de winkel raakte ze niet uitgespeeld dus ik ben benieuwd straks. Zelf vind ik hem erg leuk en inderdaad ook met spulletjes van de hema erbij.

Leuk vind ik de wasbak en kraan en de rode gloeidingen. Veel fornuisjes hebben er houten rondjes op liggen als brander dat vond ik minder mooi. Andere die ik mooi vond was wel erg duur. deze doen we met de opa`s en oma`s.

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
  4. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Die is wel heel gaaf, maar die van ikea vind ik ook heel erg leuk.

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, ik heb die van de Ikea net ook even via internet opgespeurd! Ook erg leuk, ze verschillen een tientje van elkaar.... Nog steeds een beetje in dubio!

6. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Wij geven Isabella ook het keukentje van Ikea kado. Vind 'm wel erg duur (vind 100 euro veel geld) maar we doen 'm samen met opa en oma. Ook heb ik nu alvast wat leuke kook spulletjes bij de Hema gehaald. Ik denk dat ze het erg leuk zou vinden.

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Esmee krijgt ook een keukentje voor haar verjaardag.
    gekocht via outlet planet (internet site) , en nog goed koop ook, hij was normaal iets van 50 euro en ik had hem met verzendkosten er bij voor 20 euro.

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wij hebben ook een houten keukentje.
    Gekocht via een webshop, je kunt het blad omdraaien en dan heb je een winkeltje.
    Hij is ook iets hoger qua werkhoogte als de gemiddelde.
    Keukenblok Rood | Duketoys

9. Esthers

Esthers Bekend lid

7 jul 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    We hebben hier ook een keukentje gehad maar floortje keek er helemaal niet naar op en daarnaast vond ik het een behoorlijk sta in de weg geval...Dus aan mij heb je niks hihihi

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij zaten ook aan een keukentje te denken, maar zijn ook bang dat Eva er snel op uit is gekeken (in de Ikea vond ze 'm wel heel leuk) en dan is het zo'n sta in de weg. Denk dat het toch zo'n speelhuisje met evt. glijbaan gaat worden.... dat vindt ze zeker weten leuk!

11. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Amy is ook helemaal weg van de keuken van ikea.
    Als we daar zijn en we zijn haar kwijt hoeven we maar naar die keuken te zoeken en dan hebben we haar te pakken.

Maar vind het heel erg duur maar je hebt het over max 100 euro dus ja dan kan het wel natuurlijk.

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb voor de verjaardag van mn dochter ooit een houten keukentje gescoord voor jaja...8 euro bij de action (mijn lijfwinkel :)). echt een heel leuk ding, niet groot, en ze speelt er zo graag mee! met wat leuke accesoires is het ook helemaal goed voor haar, dus maak je niet te druk, ws is ze met alles blij!
    succes met je keuze!

Deel Deze Pagina