Mijn zoontje heeft er ook vreselijks last van, met name op achterkant van zijn bovenbenen. 1 been zit vol met grote ontstoken exemplaren. Zal er morgen eens een foto van maken. over 3 weken begint hij met zwemles, ben nu al huiverig voor wat andere zullen denken. Vind het echt sneu voor hem. huisarts adviseerde formule w, maar dat is onbegonnen werk. Moet hij echt een half uur liggen op zijn buik voor ik alles aangestipt heb en hij geeft aan dat het heel erg prikt. En nee ik doe het niet op de open wratten. kennis adviseerde betadine zalf, dus dat ga ik morgen even halen.
Ik zou echt de vitamines van solgar gaan halen. Het lijf moet een soort van afweer kunnen maken tegen de wratjes, de vitamines die nodig zijn zitten in deze kindervitamines van Solgar. Het zijn best grote tabletten, die verpulverde ik tussen 2 lepels en dan in de vla. Binnen 2 weken waren ze weg. Mijn zoontje had er minstens 30.....
Mijn dochter heeft er bijna een jaar last van gehad, ze had er 75! op haar benen. Niets hielp, we hebben alles geprobeerd. Op een gegeven moment aangestipt met thuja oertinctuur, daarna gingen ze ontsteken en weg (binnen een maand). Maar ik denk zelf dat het meer toeval is geweest. Sterkte het kan echt heel vervelend zijn. Mijn dochter zat toen ook op zwemles en als ze klaar was liep het bloed langs haar benen, echt zielig! En ze moest ook in lange kleren gymmen, ook zo sneu.
Dat had mijn zoontje ook! Heeft hij ze al lang? Hier gingen ze ook ontsteken en dat was wel positief, want vlak daarna waren ze ook weg. Wel idd in de tussentijd betadine gebruiken zodat er niet nog meer plekjes bijkomen (is heel besmettelijk). Je hoeft niet huiverig te zijn voor anderen hoor, er zijn echt zoveel kinderen die er last van hebben, ik zie het hier ook altijd met zwemles.
Mijn dochter heeft er ook bijna een jaar lang last van gehad, vooral in haar oksels en een paar op haar borstkas. Ik heb er niks op gesmeerd omdat het een virus is wat het lichaam zelf moet aanpakken. Op een gegeven moment ben ik de hele rijpe wratjes, echt met zo'n dikke gele puskop, gaan afplakken met een pleister zodat die geen nieuwe besmettingen konden geven. Binnen een paar weken was toen alles weg.
Dan heb je geluk gehad denk ik, want na 2 maanden met dat spul was er nog geen enkele verbetering hier.