wegens omstandigheden gaan wij onze auto verkopen. We rijden nu een vrij grote auto, maar wil er iets kleins voor terug kopen. Hebben jullie tips? Mijn eisen zijn: 5-deurs Zo zuinig mogelijk Budget: €6000,- Bouwjaar: na 2012 Er hoeft geen kinderwagen/buggy meer in.
Ik hou van mn picanto. Heerlijke auto, redelijk zuinig en qua onderhoud so far ook prima. Ook de 7 jaar garantie is fijn. Ik heb een 2013 model. Vorig jaar voor bijna 7000 euro gekocht.
4 personen is genoeg. Een vijfde persoon een enkele keer zou mooi meegenomen zijn, maar is geen noodzaak!
Wij vinden de onze ook super! Wij hebben m vorig jaar nieuw gekocht dus dat is buiten budget, maar 2ehands zijn ze wel te vinden voor die prijs denk ik!
4 persoons Vw up seat mii en skoda citigo Aygo c1 Peugeot 107 Fiat panda 5 persoons Kia picanto Honda jazz Mitsubishi colt
Ik heb even gezocht, en de kia picanto is tot nu toe mijn favoriet! Hier ga ik me wat verder in verdiepen!
Hij stond in elk geval borig jaar bij ANWB op nr2 als meest onderhoudsvriendelijke auto. Let wel even op dat de auto altijd bij kia in onderhoud is geweest dat is een voorwaarde voor de gatantie. Die neem je gewoon mee over dus blijft niet bij de eerste eigenaar. Ik heb een vrij uitgebreid model met leren bekleding, neon- en ledverlichting, 5 deurs en stonden weinig km op. Je kan echt wel onder de 6000 euro slagen. Ik moest bij 110.000 km wel de remschijven en blokken vervangen. Maar onderdelen zijn alleemaal goed te betalen.
Dankjewel voor je uitgebreide reactie. Ik heb er 1 gevonden en ga morgen bellen om te komen kijken! Ben benieuwd hoe hij rijdt!