Even inspiratie opdoen... Wij gaan een paar dagen naar Antwerpen, nou zoek ik nog iets leuk om te doen voor 2 volwassenen op zondag! Aangezien het van dit snertweer is geen dierentuin of pretpark ofzo...Shoppen gaan we maandag al doen,en de bioscoop is opt moment niet echt iets wat we nog willen zien... Het hoeft trouwens niet in Antwerpen zelf te zijn, een beetje in de buurt mag ook! Wie weet er iets leuks?
Je hebt in de buurt van antwerpen best wat prive sauna's wat je een aantal uur af kunt huren met je partner. Hebben wij 2 jaar terug gedaan echt super leuk en ontspannen. Misschien is dat iets?
Antiek markt op zondag in de kloosterstraat. Sowieso is het al heel leuk om door al die straatjes te wandelen. En daarna lekker uit eten bij spaans restaurant de negen vaten
het speelgoedmuseum in mechelen(is echt super voor volwassenen) en aquatopia ,het aquarium in antwerpen.het is hier ook sinksenfoor,de grootste kermis van het land
Ik hoor hier van een vriend van me die in Antwerpen in een hotel heeft gewerkt, zegt dat alles dicht is op zondag...
de sinksenfoor en de musea zijn steeds open op zondag en de winkeltjes in de kloosterstraat en de hoogstraat ook.er is ook nog een extra antiekmarktje op sint jansvliet.
jaaaaaaaaaaa hoor ik daar kermis? Ik ga even googelen wat dat is sinksenfoor ps: ben je er zelf geweest? wat heb je daar zoal? Ik ben gek op kermissen!!