Ik ben er mee naar de huisarts gegaan. Zij heeft mij een zalfje meegegeven die ik 's avonds voordat ik naar bed ga moet gebruiken. Ik smeer dan mijn oksels met en dun laagje zalf in. Even laten intrekken en je kunt een shirt aan. 's Ochtends kun je je gewoon wassen en eventueel deo gebruiken (deoleen heb ik ook erg fijn en niet zo duur!). Na 1 week merk je het al. Het werkt voor mij perfect! Liefs Nikkie
Ooh daar had ik ook zo een last van, totdat ik mijn oksels ging epileren (Ja je leest het goed; epileren, met een epileerapparaat..) en sinsdien zweet ik niet meer.. Een tijdje geleden werd ik het epileren zo zat (want ja, het doet pijn) dat ik weer ging scheren.. Nouuu toen begon alle drama weer.. dus ik blijf bij het epileren
Erg vervelend als je zo erg zweet. Heb vergeleken met die speciale deo maar kleine tips. *Niet teveel gekruid eten, van knoflook en ui gaat je zweet ook sterker ruiken. *Geen synthetische truitjes dragen, dat gaat echt verschrikkelijk ruiken. Het liefst katoen dragen. * Geen geparfumeerde deo gebruiken, maar ongeparfumeerde. En inderdaad niet nog een laag deo over een laag zweet spuiten. * Er zijn bij de drogist van die speciale pads in de handel, soort grote wattenschijven die je onder je oksels kan doen en die dan het zweet opvangen en makkelijker te verschonen zijn dan een trui. En anders een keer een bezoek brengen aan de huisarts, want kan me voorstellen dat het echt een probleem kan geven. Sterkte ermee. Groetjes Tamara.
goedkoper is odorex, een glazen flesje bij een drogist. Mocht het niet helpen dan Syneo5, is wel wat duurder bij de aphotheek.
Hier zweer ik ook bij (al moet ik het wel echt gebruiken volgens de beschrijving, dus deppen en niet wrijven). En ik kan absoluut geen deo gebruiken want dat werkt averechts als ik die odorex gebruik. Ik zweette ook echt te erg het kwam er gewoon echt tot ver onder mijn oksels uit. Ik was dan ook steeds het verlegen meisje dat steeds met de armen zo dicht bijelkaar stond. Toen zei een vriendin probeer het eens ik was natuurlijk enorm sceptisch en het werkte.
Hey meiden goh wat een tips allemaal en wat veel zwetende meiden onder ons Ik ga zeer zeker een aantal tips van jullie proberen, morgen meteen maar een bezoek aan de kruidvat en/of apotheek brengen
Bij mij hielp dat ook niet. Ik had ook van de HA middeltjes gekregen maar dat hielp ook niet. Alleen die Syneo 5 helpt. O ja en iemand zei van die soort wattenschrijven onder je armen, ik liep altijd met servetten of door het midden geknipte maandverbandjes want toen hadden ze dat nog niet
Hier ook Syneo 5, echt een wondermiddel! Wel duur, maar ik heb het er graag voor over. Ook Odorex extra dry heb ik geprobeerd, maar daar kreeg ik ernstig jeukende oksels van. Ik blijf echt een week droog onder mijn armen als ik Syneo 5 heb gebruikt.
Heb ze allemaal opgeschreven! Als ik straks me kleine meid ga ophalen. Ga ik eerst even naar de winkel Ik begin bij het goed- koopste hahahah kijken welke helpt.... xxx Esther
Ik was vanmorgen bij de kruidvat en kon die syneo5 niet vinden, staat die naast de deo's of waar staat die bij? Ik had een beetje haast moest de oudste uit school halen en er liep niemand rond aan wie ik t kon vragen zal morgen dan nog wel even kijken op mn gemak
Ik kan niet zonder odorex, alleen nu tijdens me zwangerschap heb ik het nog niet gebruikt, ga het toch maar weer eens gebruiken. Maar gebruik gewoon de depper vind ik het makkelijkste.