Weekend weg | 10 jaar getrouwd

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Nina Sanders, Aug 3, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Mijn man en ik zijn begin volgend jaar 10 jaar getrouwd en willen een weekend samen weg. Langer zit er vanwege de (leeftijden van de) kinderen echt niet in en mega ver weg dus ook niet. Het is de bedoeling om in de meivakantie weg te gaan.

:) Wie heeft leuke suggesties?

2. blij83

blij83 Fanatiek lid

Jun 5, 2012
    2,181
    1,983
    113
    Hotel Sterrenberg, vlakbij Nationaal Park de Hoge veluwe en kroller muller.
    In het hotel zit een fantastisch restaurant en een welnnes. En het is adults only.
    Echt een zalige verwenplek.

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    *genoteerd*

Mag overigens ook in het buitenland zijn, maar dan wel een van onze buurlanden.

4. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,076
    12,030
    113
    Wil je naar het buitenland, of in NL blijven? Ik vraag mij ook af waarom je de voorkeur hebt voor in de meivakantie? Dan is het overal drukker en duurder.

5. Prjbt

Prjbt Fanatiek lid

Jun 28, 2022
    1,114
    1,182
    113
    Female
    Erfgoed Bossem is een echte aanrader. Zo ontzettend goed gegeten!

En we zijn echt helemaal tot rust gekomen daar

6. Neskio

Neskio Fanatiek lid

Mar 5, 2017
    3,311
    2,677
    113
    Female
    NB
    Ik vond het okura hotel in Amsterdam echt heel leuk, zitten twee Japanse sterren restaurants in (1 en 2 sterren), er is ook een welness.

Of het Savoy in Keulen, we hadden suite met een bubbelbad midden in de kamer en de stad is heel gezellig.

Maar weet niet of je een stedentrip wilde maken of echt tot rust komen want dat is minder midden in de stad natuurlijk.

Nina Sanders likes this.
  7. Neskio

Neskio Fanatiek lid

Mar 5, 2017
    3,311
    2,677
    113
    Female
    NB
    Die ga ik ook onthouden!

blij83 likes this.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Liefst naar het buitenland en een stedentripje echt hartstikke leuk. Dat deden we voordat we kinderen kregen wel 2x per jaar ofzo en sindsdien helemaal niet meer gedaan.
    De meivakantie heeft de voorkeur omdat ik dan vakantie heb en dit wat gemakkelijker te plannen is voor ons. Maar omdat dit natuurlijk een weekend is, is dit geen harde eis. Maar we kunnen dan dus ook doordeweeks gaan dus dat is mooi meegenomen. Ook qua opvang is dit gemakkelijk voor ons qua kinderen. Maar zoals gezegd geen harde eis.

9. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,076
    12,030
    113
    Ok, ik begrijp het. Mocht je gaan vliegen, dan is het helemaal gunstiger om buiten de vakanties om te gaan vanwege de drukte. Maar als je met de auto gaat zal dat wel meevallen. Ik ga even voor je nadenken.

Nina Sanders likes this.

Share This Page