Ik heb nog nooit van TH gehoord. Is dat het merk of is dat een afkorting? Ik ga eigenlijk zelden naar de stad en nu helemaal niet meer.
Grappig, de berichten dat H&M niet echt (meer) in de smaak valt. Vorige week met de oudste (die een hekel heeft aan shoppen, beslist geen trends volgt) naar de H&M geweest, en die is daar helemaal enthousiast weg gekomen, en absoluut geen kinderachtige kleding. Ze was helemaal in haar nopjes En dat we met een tas vol kleding onder de 100 euro naar buiten liepen past mijn portemonnee ook wel (zat ook sale spul bij hoor )
Dochter kon ook goed slagen (online) dit jaar bij de h&m, terwijl ze niks leuks zag bij de we. Daar had ze het grootste deel van haar zomergardarobe vandaan.
Hier is t vooral een normale skinny (spijker)broek met een (stoere) trui van voornamelijk Tommy hilfiger en Calvin klein. De hele school/zwemclub loopt erin. Verder zijn de jassen van Napapijri erg in (elke kleur!)
Dochter hier draagt xxs of xs en draagt vooral graag calvin klein, tommy, nik& nik, the north face en black bananas. Merkloos wil ze nog wel slagen bij new yorker en only
Hier in trek: Merken: Levi's, cars, retour, Black bananas, milinios, franky en liberty, levv Winkels: New Yorker, only,
Ze is vorige week met een vriendin naar de stad geweest. Ze had geld meegekregen en ze kwam thuis met een nieuwe trui. Van H&M en dezelfde als haar vriendin. Missie geslaagd dus.
Bedankt weer voor de tips! Voor degene die bij Only slagen: kijk je dan naar de kindercollectie of de damescollectie? Past XXS ook al misschien? Mijn dochter draagt nu 158-164 en ze is ontzettend smal.
Met 158-164 past XXS, XS vaak ook wel (bij mijn dochter tenminste wel, zij is 162 cm oid en ook smal). De kleine maatjes in de damescollectie vallen over het algemeen juist smaller dan de grote maten kinderkleding, is mijn idee.
Loavies heeft leuke stoere sweaters en hoodies https://www.loavies.com/nl/kleding/dames-truien-vesten/it-sweaters/?pageNumber=1
Hier vindt dochter de H&M jeugdcollectie meestal ook niets meer, terwijl die nog wel past. Ze heeft maat 158/164. Ze shopt nu bij de H&M volwassen collectie. Daar heb je een lijn die begint bij maat 32 of XXS en afhankelijk van het kledingstuk heeft ze dan 32 of 34 / XXS of XS. Nu moet ze een nieuwe winterjas en hebben we op Zalando, About you etc. gezocht naar merken die die kleine maten hebben. Voor de winterjas zijn we dan uitgegaan van XS of 34 en dat was een goede keuze. Nu nog een keuze maken uit de jassen die zijn binnengekomen.
Nou, ze is geslaagd hoor. We waren vorig weekend bij H&M, want haar jeans pasten ineens niet meer. Bij de meidencollectie zag ze twee leuke truien, maar die waren veel te breed. Uiteindelijk vonden we er toch eentje en toen kwamen we op weg naar de kassa ineens twee leuke truien tegen bij de damescollectie. Kindertrui teruggelegd, want die andere truien vond ze véél mooier. Maat XS inderdaad. Bedankt voor alle tips!
Toch nog een vraag: haar onderbroeken en topjes (maat 164-170) zijn ook te klein. Nu wil ze het liefst bh's, maar ze heeft echt pas AA, maar de omvang is - denk ik - 75. Bij ons bij de Zeeman verkopen ze kinderprints maar tot omvang 70 (te strak voor haar gevoel), daarna ga je naar de volwassen maat (en die zijn echt te groot). Iemand nog tips waar ik kan kijken? Jola en Hema bij ons verkocht niks. Zeeman dus ook niet.