De eerste behaatjes voor mijn dochter heb ik indertijd ook bij Wehkamp besteld. Maar zij moest 65AA hebben en dat heeft de Hema niet, volgens mij beginnen die bij 70AA. Hema heeft in principe wel 75AA in de tienerlijn, heb je al online gekeken? De behaatjes die ik bij Wehkamp had besteld, waren van Boobs & Bloomers. Een tijdje geleden moest ze grotere hebben en zijn we naar een goede lingeriezaak gegaan om goed te laten opmeten. Bleek ze al 65B nodig te hebben. Nu heeft ze Ten Cate, dat model vond ze fijner omdat die een bredere band onder de borsten heeft.
Q vindt de topjes en de boxers van de Hema van de tiener collectie super fijn. Wel even goed naar de maatvoering kijken, die is wat apart.
Nou, ik ben gisteren ook even naar een lingeriezaak geweest. Voor mijn gevoel moest ze namelijk wel 70AA (i.p.v. 75) hebben en dat klopt dus. Ze vindt alleen niet fijn als de band te strak zit. Uiteindelijk toch geen bh'tje, maar een paar mooie tienersetjes van Schiesser. Maat 164, maar ze zitten veel lekkerder dan die van Zeeman. @debq Dan ga ik toch nog eens online kijken voor de topjes bij Hema. @nijn37 Ik had die bh's van Ten Cate inmiddels ook ontdekt. Dat zijn hele mooie en zien er erg comfortabel uit. @Damali Bedankt voor de tip. Ik zal nog eens kijken, want ik kon toen niks vinden.
En deze https://www.hema.nl/kind/meisjeskleding/meisjes-ondergoed/2-pak-tiener-top-naadloos-zwart%2Fwit-1000002590.html Dat is een topje maar dan wel een beetje met vorm erin...
Ik ben dus op zoek naar van die topjes (zoals deze dus: https://www.hema.nl/kind/meisjeskleding/meisjes-ondergoed/2-pak-tiener-top-naadloos-zwart%2Fwit-1000002590.html) maar dan zonder die vorm erin. Iemand daar nog tips voor? Heb ze nu van de Primark maar die zijn wel beetje goedkopering vind ik. Om te proberen was het prima, maar nu ze ze elke dag draagt wil ik wel wat anders. Oja, en dus geen roze
heb je gewone gladde of die met een lijntje er in? Want die vind ze hier wel leuk en fijn. Fijn glansje ook (daarmee houd ik die van m'n dochter en die van mezelf uit elkaar ) . Maar ik merk dat het nog weleens veranderd wat ze precies hebben bij de primark.
Oh, deze zijn bijna perfect! Ga ik naar kijken! Iemand ook nog een tip voor zoiets maar dan met spaghettibandjes? (dus nog steeds zonder vorm erin!)
Die had ze eerst van de c&a, maar die vond ze niet meer lekker zitten. Ik weet niet of ze die in grotere maten hebben, ze had volgens mij 146/152 daar toen van. H&m blijkt deze ook te hebben! Krijg alleen die foto niet hier geplaatst.
Mijn dochter van 13 draagt maat 164 En draagt nu veel van only. De broeken heb je in maat xxs en die zitten haar als gegoten. Een zwarte hoort hoodie heeft ze van geisha met Awkward erop. Ook heeft ze van die grof gebreide korte truien die je op dit moment veel ziet. Bij de meeste winkels heb je wel. Xxs of xs. Hier wil ze ook niets meer uit de kinder kleding lijn.
Dit zijn de topjes van de kinderafdeling van Hema. Op de kinderafdeling heb je ook topjes (tot maat 158/164 volgens mij) en die hebben niet die vorm erin.
https://www.hunkemoller.nl/seamless-strappy-top-wit-106807.html Deze heeft mijn dochter. Ze vind ze heerlijk zitten maat s heeft ze en kwa bovenkleding zit ze 158/164. Het rekt super mee en sluit goed aan.
Mooi! Ik had ze afgelopen weekend besteld (maat m = 170), maar ze vielen te klein voor mijn dochter. Helaas retour dus.
vind een jas zo lastig! Je hebt deze winter veel van dat soort oversized vesten/blouses als jas, maar ja, dat is toch niet warm? Ze moet best een eind fietsen dus warm is een voorwaarde. Maar hip natuurlijk ook. Wat voor jas heeft jullie dochter van 12/13 aan?
Te warm is ook niet fijn, dan ga je als een malle zweten. Met fietsen fiets je jezelf ook warm. Ze draagt nu of alleen een trui of een tussenjas, heeft bij de c&a een knalgele dunne jas gekocht. En de heeft een winterjas van america today. Maar die is nog te warm op de fiets. Met lopen draagt ze die wel, want dan heb je het minder snel te warm.