Wanneer pakjesavond?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by zogelukkig, Nov 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Pakjesavond in het weekend of op 5 december?

1. Weekend

2. Woensdag 5 december

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Vieren jullie pakjesavond in het weekend of op woensdag(avond) 5 december?

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    Wij vieren het zondag middag. Woensdagavond vonden we niet handig ivm school van onze zoon en vriend is dan pas laat thuis.

3. zogelukkig

Wij vieren het zondagmiddag. Mijn man moet woensdag gewoon werken en heeft het zelfs heel druk. Voordat we eten is het 18.30 en dan de pakjes uitpakken om 19.00 uur en er dan nog mee spelen, dus laat en met een vol hoofd naar bed lijkt ons niks.

Nu doen we het lekker relaxed zondagmiddag. Liedjes zingen, wat drinken en wat lekkers en rustig aan met alles. Ik vind 5 december eigenlijk de leukste dag, maar met een peuter en een man die gewoon moet werken is dat haast geen doen.

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Wij vieren het zondag. Door de week is lastig, dan is mijn man en vader pas rond 18.00 thuis. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat ze nog even kunnen spelen met het nieuwe speelgoed. We beginnen zondag rond 15.00 met de opa's en oma's en eten dan samen.

5. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Wij vieren het morgenmiddag.
    Mijn zoontje heeft er totaal geen interesse in en mijn dochtertje is nog te klein, maar toch vieren we het met mijn familie.
    We doen alleen cadeautjes voor de kids.
    Daarna gaan we nog wokken, maar dat is nog voor mijn ouders verjaardag(mijn moeder was de 24e jarig en mijn vader 4 December)

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wij vieren het vrijdagmiddag 7 december, dat is omdat vriend zijn dochter morgen jarig is dan bij haar moeder is dus een weekje later hier sinterklaas:) en dan dus in de middag zodat ze nog tijd hebben om er mee te spelen en niet met een te druk hoofd naar bed gaan.

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    5 december.
    Bij s-zus en hun zoontje (plus oma en andere opa/oma van neefje).
    We beginnen ws rond 17u en doen met eten wat makkelijks.
    Het is voor ons ook nog dik een uur rijden en de volgende ochtend moet ze om 9u in t zwembad liggen.
    Maar ik vind t wel leuker zo, 's ochtends 5 dec komt Sint ook op de psz, dus een hele feestdag.

8. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Wij vieren het morgen avond. Eerst gezellig dan gourmetten en dan cadeautjes. Zondag is mijn moeder jarig. En ik vind de woensdag avond niet handig inverband school de dag erna

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij vieren het zondagmiddag met veel lekker eten en de familie uit heel Nederland.
    Die moeten allemaal door de weeks werken, dus de woensdag zit er helaas niet in.
    Gezellig! Heb er nu al zin in :D

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij vieren het dit jaar juist op woensdagavond ivm school. Voorheen deden we het altijd op zondagmiddag, maar op school hebben ze het steeds over pakjesavond op woensdag. Dus wij denken dat dit duidelijker is voor Milan. Op dobderdag hoeft hij ook pas later op school te zijn.

11. zogelukkig

Toen wij naar school gingen, vierden wij het thuis ook altijd op de dag zelf.

12. adi

adi Niet meer actief

Wij vieren het morgenmiddag. 5 dec is mijn man jarig en dat is al speciaal genoeg voor de kids.

13. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Wij thuis ook vroeger. Geloof dattie op school ook altijd de 5e kwam. En nu dus ook op de psz (zit bij bss in).

14. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    familie in het weekend - thuis op woensdag.

15. Mamajuli2008

Mamajuli2008 Actief lid

Oct 11, 2011
    295
    4
    18
    NULL
    NULL
    hier ook zondagmiddag, heeft hij daarna nog even de tijd om te spelen. Woensdag vonden we niet handig, na het eten hebben we meestal een jengelende vermoeide baby dus dat leek ons niet handig.

16. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    op woensdag!

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Bij opa en oma morgenmiddag.

Thuis woensdagavond om 18.30 staat de sint met 3 pieten voor de deur!
    De meiden hebben de dag erna allebei vrij van school!

18. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij zijn beide thuis momenteel dus denk dat we woensdag middag beginnen. Kan ze er rustig mee spelen nog en dan gaan we savonds lekker gourmetten met zn drietjes en kan ze gewoon op tijd op bed en papa en mama nog door gourmetten. ;)

Denk dat we rond een uurtje of 15.30 beginnen ofzo. Het zijn niet veel kados maar wel iets wat ze heeeeel leuk gaat vinden denk ik. Ook zo sneu als ze dan vlak na het openen meteen naar bed moet.

19. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

Gewoon op pakjesavond zoals het hoort vind ik dan;) Hier na het eten rond een uur of 6, dan kunnen ze daarna nog fijn spelen.

20. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Wij vieren het volgende week in het weekend.

Vorig weekend was dochter jarig, dus we wilden niet dit weekend al Sinterklaas vieren. Beetje teveel van het goede.

Share This Page