Tips & Tricks om zwanger te worden

Discussion in 'Zwanger worden' started by PJO1983, Dec 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    ik gebruik ovulatie testen voel mijn eisprong niet ..... na mijn laatste miskraam ben ik begonnen met b12 omdat ik een lage normaal waarde had en opeens was mijn eisprong ook vroeger dus was blij met mijn ovulatietesten en jij

2. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

De vorige rondes (voor onze "pauze") heb ik ovulatietesten gebruikt, ik heb er nog een aantal liggen dus ik denk dat ik ze deze maand wel weer ga gebruiken om mijn ei te spotten. Denk trouwens dat ik dan morgen wel mag gaan beginnen, op dag 12. :p

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    Hoi allemaal

Ik heb na mn mk tarwekiemolie geslikt moet je maar eens googelen is goed voor een goede doorbloeding en innesteling, zorgt ook voor een regelmaat in je cyclus. die was bij mij al een tijd van slag. Wel die ronde weer zwanger geraakt morgen 17 weken. En gravitamon als vitamine, kussen onder mn billen 15 min liggen en geen vaginale douches nemen. ovutesten ook alleen de 2e keer gebruikt...
    Succes allemaal!

4. flowerpower50

Gebruik altijd lactacyd, dus dit is eigenlijk ook niet zo goed?

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Inwendig niet nee :).

Uitwendig eigrnlijk ook niet maar dat meer voor jezelf dan voor een zwangerschap.
    En natuurlijk geen glijmiddel gebruiken.

6. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    he meid hoe gaat het?? is je b12 weer iets omhoog ? krijg je injecties?
    een te lage b12 KAN te maken hebben met jouw miskramen.

7. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    waarom is dit niet goed voor jezelf??ik heb t ook heel lang gebruikt en gebruik nu chilly,als t niet goed zou zijn zou zoiets toch niet op de markt zijn??vind wel hygienisch

8. PJO1983

PJO1983 Actief lid

Oct 27, 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Volgens mij is het niet slecht, het is alleen zo dat het de zuurtegraad van je vagina aantast en het slijm waardoor het voor sperma lastiger is om door te dringen. Zoiets heb ik ergens gelezen maar ik weet het niet precies!

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland

heey heey ... ik weet niet of mijn b12 omhoog is slik zuigtableten want de huisarts wilde mijn bij een laag normaal waarden niet prikken was volgens haar niet nodig.
    nu zit ik op het wachtbankje en denk ergens dat ik zwanger ben , heb wel weer wat symptomen maar of dat klopt weet ik niet nog een paar dagen wachten en dan testen

10. panda86

panda86 Fanatiek lid

Aug 24, 2011
    1,456
    246
    63
    Ik wil hier wel even op reageren. In mijn omgeving zijn een aantal mensen die door het gebruik van lactacyd een schimmelinfectie hebben gekregen. Laatst bij de apotheek stond een meisje naast me en hoorde dat die medicijnen kwam halen ook voor een schimmelinfectie en die gebruikte ook lactacyd. Door de vrouw van de apotheek werd ook bevestigd dat zeer waarschijnlijk lacatacyd de oorzaak was. De ene zegt het kan geen kwaad de ander zegt dat je het juist NIET moet gebruiken. Beetje tegenstrijdig dus. Ik gebruikte het ook altijd maar doordat ik meerdere mensen ken erdoor een schimmelinfectie hebben gekregen gebruik ik het ook niet meer.

11. flowerpower50

Ik heb het ook jaren gebruikt, en ook tijdens mijn vorige zwangerschap. Ik heb inderdaad wel eens te maken gehad met schimmelinfecties en als ik daar zo op terug kijk, gebruikte ik toen ook lactacyd. Heb nu het flesje leeg, en nog geen nieuwe gehaald. Dus misschien ga ik het een tijdje niet gebruiken en kijken wat er gebeurd.

12. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik heb t van lactacyd idd ook gehoord daarom gebruik ik nu chilly,vind ik persoonlijk ook frisser als lactacyd,we zullen zien wat er gebeurt

13. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    ik heb altijd begrepen als je vruchtbaarslijm hebt je dan geen zeep moet gebruiken ...omdat dat slijmjuist heel belangrijk is ....

14. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

Oct 21, 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Zonder zeep wassen wordt het voor mijn gevoel niet schoon. Ik gebruik geen lactacyd maar het eigen merk van de kruidvat.

15. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    heb een topic gemaakt over de intiem hygiene dan kunnen ze hier weer verder kletsen over tips en tricks ;)

16. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    maar het tast het "goede" slijm aan om zwanger te worden, je zou het natuurlijk altijd even kunnen kunnen na vragen bij een huisarts of is op de website kunnen kijken van hun of wat hun er over zegen

17. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Het verschil tussen lactacyd en eigen merk van kruitvat, is alleen de merknaam, voor de rest is het precies hetzelfde spul.

18. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    zou ik jullie voorzichtig wat vertellen van dag getest op 3 weken en 3 dagen / 5dagen ( ligt er net aan wanneer mijn ei is gesprongen ) en je gelooft het nooit ik ben zwanger , ben wel gepast blij omdat ik uit ervaring weet dat het nog fout kan gaan

19. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    gefeliciteert geniet ervan hopelijk gaat t goed

20. Dronty

Dronty Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,359