Ik wil toch even terug komen op dat randfietsen Had er dus ook nog nooit van gehoord en heb het even opgezocht op google. Maar even serieus hoe kan je dat volhouden!??? Als ik mijn hoogtepunt nader kan ik niet meer stoppen hoor, en zeker niet een stuk of 8 keer Moest er erg om lachen toen ik het zag. Respect voor de dames die dit dus toepassen
Hallo Allemaal, Ik heb op deze site veel gelezen in de tussen tijd dat ik zwanger probeerde te worden. Nu na 7maanden is het zover! Daarom wil ik met jullie mijn ervaringen en evt. tips delen. In het begin(na het verwijderen van mn mirena spiraaltje) waren we dol entausiast en hadden we zoiets we zien wel! Toch natuurlijk hopen..Na 3 maanden ben ik eens gaan opzoeken van wanneer is mn eisprong, wat zijn de standjes..En daar ging ik dan voor, zonder het eigelijk met mn vriend te overlegge, ik wilde niet dat hij zou voelen dat er 'druk' of iets achter stond. nadat het niet werkte ben ik toch met hem gaan overleggen van het is het beste als we om de dag sex hebben. en dat ik iig op me rud lig als hij klaar komt en dat ik dan blijf liggen. Nou allemaal geen probleem. Geprobeerd en toen was het nog niet raak. Na 5 maanden dacht ik van oh yee dalijk is er wat en..ik heb toen op internet van alles gaan opzoeken naar de best mogelijke dingen die je kan doen en ondernemen, voorbeelden hiervan die ik ook allemaal heb toegepast: Waar het vooral op neer komt is zeer gezond leven: ik slikte al foliumzuur maar ben in plaats daarvan zwanger worden van etos gaan slikken ibijna iedere dag verse sinasappelsap en fruit eten ook voor de man vezelrijk eten belangrijk voor de man ook genoeg bewegen dingen die goed zijn voor de man voor productie en alles, weet niet meer precies hoe het zit zijn: kaneel,honing,groene bladgroente,vezels,selium(?) (gaan slikken door middel van voedingssupplement voor mannen) sinasappel,knoflook,aardappels Dit ben ik dus allemaal veel gaan eten. Ook alles gemeden wat je tijdens de zwangerschap niet mag eten rauwe vis,alcohol,niet roken, rauw vlees, enzo enzo Ook met mn vriend overlegd dat hij zo min mogelijk als kon...(mannen!) roken en drinken en dat hij ook zo gezond mogelijk moest proberen te eten, en niet te strakke ondergoed of broeken moest dragen. Na 1mnd intensief dit doen geen succes nog 2e mnd: bingo! Tijdens iedere menstruatie die er aan zat te komen dacht ik oh ja hoor ik ben misschien wel zwanger. Voelde altijd wel iets, pijn in me borsten, buikpijn, dacht zelfs misselijk te zijn(waarschijnlijk was dat spanning) dacht dingen meer te ruiken, dacht alle zwangerschapssymptomen te hebben al die 6x lang. Houd je zelf dus niet voor de gek! Nu bij de 7e keer dacht ik van oh het zal wel weer niet, ik voelde immers niet meer of minder dan bij al die andere keren. Zelfs een keer gehuild van nou t zal toch wel niet. Totdat ik last kreeg van me borsten, wat ik normaal ook wel heb. Maar dit keer deden ze echt extreem pijn moest echt soms met me handen ze beet houden als ik trap liep.. dit was echt wel veel erger dan normaal maar ook nu dacht ik nou t zal wel.. Totdat ik in de spiegel keek en ik me tepels zag die leken ineens groter, anders, donkerder. Ik aan me vriend vragen, hij zo ja idd, 2 min later of toch niet... toen twijfelde ik ook weer. Maar toch had ik dit nog nooit gehad en kreeg seriueze hoop (3 dagen voor nod) 1 dag naar nod positief getest! Super blij! Iedereen succes, hoop dat ik jullie nu ook kan helpen!
Hier hebben (achteraf gezien) de volgende dingen 3x geholpen; Allebei 2 eieren per dag eten, zeker tijdens de vruchtbare periode doggy style, ook in die houding blijven zitten, billen flink omhoog, je bm zit namelijk aan de voorkant, waardoor t sperma er echt inloopt. als je toch al gênant zit... Doe een paar keer alsof je flink schrikt.. Ook hierdoor trekt je bm samen en zuigt het de sperma als t ware op! Verder om de dag, en alleen als je echt zin hebt! Succes
ik ben nu drie keer zwanger geweest en als wij terug kijken is hier de goude tip dat ik niet ben klaargekomen ..... maar of dat het is dat weet je nooit hellemaal zeker