Werd er zomaar bij mij aangebeld vanmorgen door iemand die mij een bosje bloemen kwam brengen van het werk ivm de dag van de verzorging. Helemaal leuk toch! Zijn er nog meer die wat gekregen hebben?
Ik had vorig jaar een vvv bon gekregen van 50 euro.. Dit jaar was de envelop wat groter.. Heb een goede baas..
Bij ons 'vieren' ze het maandag voor het personeel. Ben zo benieuwd wat ze dit jaar weer doen. Ze maken er meestal wel een lolletje van, rode loper uit enz. Het leukste van allemaal is dat het mijn eerste werkdag gaat worden. Dus maandag ligt waarschijnlijk de rode loper voor me uit
Wij hebben gisteren de dag van de verpleging al "gevierd" op het werk. Onze manager had een voorstelling geregeld genaamd "Hare majesteit" Erg leuk! De voorstelling waren allemaal scenes van dingen die in de zorg gebeuren & voor kunnen komen.. Maar dan met iets meer humor. Sommige scenes waren ook erg verdrietig.. Daarna kregen we ( ook op het werk ) een heerlijk koud buffet!
Wat leuk zeg allemaal. Bij ons heel bijzonder krijgen de patiënten wat. Hoefde niet te werken vandaag maar ga er niet vanuit dat er iets is, hihi.
Ik ben ook benieuwd wat er maandag voor ons klaarstaat, ieder jaar is er wel wat leuks. Plantje, spulletjes voor in bad, vorig jaar een bon van multi-vlaai. En voor de clienten is er dan gebak.
Nou vandaag gewerkt, maar er was niets . Tja ze zeggen weleens, je krijgt wat je verdient.... toch jammer, want de waardering is bij ons toch al niet heel erg hoog . Gemiste kans van de werkgever.
Wij hebben woensdag een high tea en we kunnen dan een presentje ophalen geloof ik. Dus nog geen idee wat het gaat worden.
bij ons ligt er voor ons allen wat lekkers klaar bij de arme bakker, mogen we tot 2 juni afhalen.....
Wat krijgen jullie leuke kado's! Wij hadden een soort bidon gekregen.Ik zei al gekscherend: Ach wat leuk, een urinaal voor het personeel. Maar goed, er is aan ons gedacht!
Hier alleen gebak bij de koffie, alleen voor degene die vandaag werkt! Jammer voor het personeel dat maandag werkt..
die arme bakker zal nu wat rijker zijn, als er voor al dat personeel wat klaarligt sorry flauw, maar ik moest er ineens om lachen