Hoe ziet een vruchtje/vruchtzakje van 5 weken eruit?

Discussion in 'Miskraam' started by Orchidee88, Dec 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

Oct 27, 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Vorige week na steeds meer roze afscheiding naar de vk geweest. Helaas zag het er niet goed uit. Ik zou 7 weken zijn maar ze heeft een vruchtje van 5 weken gemeten. Daarna ook bloedverlies gehad maar niks in mijn maandverband, alleen met afvegen. Ik heb wel een klein stolsel verloren met een heel klein gevuld blaasje, ongeveer ter groote van mijn pinknagel. Verder niet echt stolsels. Het weinige bloedverlies maakt mij onzeker.

Wie kan mij vertellen hoe een miskraam van 5 weken er uit hoort te zien? Kan het dat blaasje zijn wat ik heb gezien?

2. Hope19

Hope19 Bekend lid

Sep 23, 2016
    503
    86
    28
    Female
    's-Hertogenbosch
    Kan me voorstellen dat dit voor iedereen anders is maar bij mij ziet het er als volgt uit en ik zit momenteel ook in een miskraam van een vruchtje van ongeveer 5 à 6 weken.
    Ik verlies met plassen het meeste rood bloed. Ook verlies ik donkere stolsels. Heb ook een maandverband in en die moet ik ieder uur verversen. Ook heb ik menstruatiekrampen. Ik heb aanstaande vrijdag een controle echo.
    Dit zou ik ook vragen als ik jou was om te kijken of je schoon bent!

Succes😊

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Ach lieverd wat naar :(
    Voor J. heb ik ook een vmk gehad en ook wat stolsels verloren en heb ruim 3 weken last van bloedingen gehad. Ik heb toen wel controle bij de gynaecoloog gehad om te kijken of de baarmoeder schoon was.
    Heel veel.sterkte!

Share This Page