Waar gaat jullie reis naar toe in 2020? Wat heb je al staan, wat ga je nog uitzoeken? Ik vind de december maand altijd de fijnste maand om de vakanties uit te zoeken en te bespreken waar we allemaal naar toe willen. Ik kan al weer enorm uitkijken naar onze zomervakantie
Wij gaan 10 dagen naar Toscane Camping Vallicella. Deze is recent helemaal opgeknapt en we zijn in de zomer 2018 naar 'zusje' Camping weekend geweest. De camping is niet te groot, perfect restaurant, leuke animatie, waterbaan en voetbalveld voor de kinderen. Heen en terug gaan we 2/3 nachten overnachten op een andere camping of hotel rond het Gardameer en waarschijnlijk Oostenrijk. Tips zijn welkom! Verder gaan we een weekend naar Landal en gaan we kijken of we eind 2020 naar de zon kunnen.
Wat leuk!! Ik ben aan het rond kijken maar omdat 25 juni uitgerekend ben word het dit jaar denk ik geen zomer vakantie. Dan maar heerlijk relaxen achter in de tuin wie we van het voorjaar helemaal gaan aanpakken. Ga kijken voor de herfstvakantie en anders kerst.
Omdat ik mijn oog had op een specifiek huisje, heb ik nu al gereserveerd... En dat is maar goed ook want dit type huisje (top Presta aan het meer) is in mijn vakantie periode nu dus vol. https://www.capfun.nl/camping-frankrijk-aquitaine-paillotte-NL.html Heel veel zin in! Huurauto+tickets ook geboekt dus..... Ik ben klaar! Dit heb ik echt in jaaaaaren niet gehad, ga meestal voor de lastminutes. Het voelt eigenlijk heel fijn!
Het enige wat nu geboekt is, is een week naar Hof van Saksen eind januari. Ik probeer voor half mei 12 dagen Turkije te boeken maar ik kom niet onder de 4.000 euro uit en dat vind ik te veel! Ik denk de laatste twee weken van de zomervakantie een farmcamp. En in de herfstvakantie nog een week naar Turkije. Maar de plannen veranderen altijd zo lang ze niet vastgelegd zijn .
Dat ziet er echt heel gaaf uit! Een speelparadijs voor de kinderen maar ook heerlijk aan het meer. Tis dat wij liever niet meer naar Frankrijk gegaan maar eerlijk, ze hebben de leukste campings! Wij hebben een stacaravan next XL panorama, was helaas nog maar voor 10 dagen te boeken maar ik wilde perse dit huisje Kan niet wachten om mijn wijntje te drinken met uitzicht over Toscane!
Heerlijk naar het Hof van Saksen, Alvast veel plezier! Wij willen rond maart/april/mei gaan. Even kijken welk weekend uit komt met de voetbal van de jongens. Farmcamp in NL? Heb ik idd ook eens naar gekeken en lijkt me erg leuk!
Ja klopt, we zijn vorig jaar een week naar Boebadoe geweest en toen we een half uur binnen waren riep mijn oudste zoon al dat hij noooooit meer naar huis wilde. Dus denk dat we er dit jaar twee weken van maken. En dan in Zeeland zodat we ook naar het strand kunnen. Ik vind het echt een aanrader, dat Farmcamps!
Wij hebben nog geen camping voor de zomer...moeten nog op zoek we willen naar Frankrijk. Gaat vast goed komen.
We hebben nu staan: weekend Vennenbos in januari midweek Kempervennen in mei In de zomer gaan we naar Italie. We vertrekken meteen 's middags wanneer de schoolvakantie begint. Ik heb een motel gereserveerd in Ulm, daar hebben we 2 jaar geleden ook overnacht. Er tegenover ligt de macDonalds (motel heeft alleen ontbijt) dus prima. De dag erna rijden we door tot in de buurt van Rome, daar overnachten we weer. Dag erna door naar Pompei. Daar gaan we de opgravingen bekijken. Dag erna rijden we terug tot net voor Rome, daar gaan we naar camping I Pini voor 2 weken. En dan met een overnachting terug naar huis. We boeken altijd bij Roan omdat ze mooie, goed onderhouden caravans hebben maar de prijzen vind ik echt de spuigaten uitlopen. Deze camping is nog goed betaalbaar. Denk wel dat het voorlopig de laatste keer zal zijn. Heb Italie na 7 jaar wel een beetje gezien, man vindt Frankrijk niks (ja het land wel maar het volk niet ) Denk dat we daarna eens een jaar naar Duitsland gaan.
Voor de zomervakantie hebben we nog niets, maar in de meivakantie gaan we kamperen op camping Callassande in Callantsoog en met de Hemelvaartsvakantie ergens in Groningen kamperen met twee andere gezinnen. Kijk er inderdaad ook al erg naar uit!
Nou ja ik ben dus eigenlijk ook geen Frankrijk- liefhebber... Maar het is precies wat je zegt, dit zijn de leukste campings. Ik ga alleen met 3 kinderen, mijn vakantie is geslaagd als ik af en toe rust heb, en rust heb ik als vooral mijn zoontje lekker zijn gangetje kan gaan. Vorig jaar een prachtige camping in Spanje, geweldig uitzicht, mooi huisje bovenaan op terrassen camping. Dus wat dat betreft geweldig. Maar.....de speeltuin was ieniemienie en zoon moest helemaal de berg af, wat hij niet zo prettig vond. Kortom, hij verveelde zich en daar werd niemand blij van. Dat gaat hier niet gebeuren
Wij gaan 3 januari naar Curaçao! spannend met een baby, maar we hebben er zin in. In oktober misschien nog een midweek Disneyland Parijs met de familie.
Hopelijk in het voorjaar of weekend kamperen of weekend landal en dan september hopen wij naar Canada te gaan, even afhankelijk van mijn herstel. Anders gewoon 2 week een camping zoeken in de zomervakantie in Nederland of Duitsland
Wij gaan in de meivakantie een midweek naar Texel. Voor de zomer nog niet echt een idee, waarschijnlijk weer Frankrijk en willen misschien naar een camping in Frankrijk waar we 2 jaar terug leuke mensen hebben ontmoet, als die mensen dat komend jaar ook willen, maar dat moeten we nog checken.
Wat vast staat: - Voorjaarsvakantie: skiën in Oostenrijk - met Pinksteren familieweekend naar de Beemster Dan wil ik kijken of we in de meivakantie nog een paar dagen ergens kunnen kamperen, afhankelijk van het weer. Dus dat zal last minute worden. In de zomer zijn we aan het kijken naar Corsica. Iemand ervaring mee? Aan te raden? Tips camping? En er volgt denk ik nog een weekendje weg in december.
in maart waarschijnlijk een weekend Landal t Loo Pinksteren naar Luxemburg zomer is geboekt, dat geeft me enorm veel rust 1 week Le Haut Dick - in Normandie 1 week Le Ranolien in Bretagne Voor het eerst een luxe camping - we zijn gewend aan wat kleinere knussere campings, kleinschalige animatie, riviertje etc. Le Ranolien is dus echt wel wat anders. Maar de ligging vind ik fantastisch en voor de kinderen is het zwembad etc wel super gaaf. En in de voorbereiding merkte ik al op dat je ook wel wat service krijgt- en je echt een gast voelt, dus dat is ook wel fijn (dat was ook wel op de kleinere campings hoor- zéker op domaine des messires in Frankrijk!) - maar we kijken er al enorm naar uit!
In het voorjaar waarschijnlijk een weekend Landal En wat al geboekt is en vast staat: 15 dgn hotel Desert Rose in Egypte eind juli Najaar/winter waarschijnlijk ook weer een weekend Landal
Met hemelvaart en pinksteren in Zeeland op de camping. Komende week gaan we de camping voor de zomer boeken: 2 weken Denemarken: hejlsminde strand camping. Hele knusse simpele camping waar wij van houden.