Dag dames, Onverwachts willen we in september met de 2 kids (3 en 1jaar) lekker naar Turkije! Wie heeft er nog leuke tips? Paar eisen: All incl hotel Aan het strand (liefst zand) Vlakbij winkeltjes/centrum Leuk zwembad voor de kinderen Welke vallen af: - turquiose resort in Side - eftalia marin - pineta park de luxe Groetjes
Wij gaan naar kusadasi aqua fantasy splashworld. Wij hebben al geboekt eerder dit jaar maar zou nu toch even de politieke situatie afwachten voor ik nu een boeking zou maken.
Papillon Belvil Holiday Village (bij Belek aan de Turkse Rivièra. Het centrum van de stad Kadriye op ongeveer 4 km afstand, Belek op 6 km afstand. Het resort ligt aan het strand, de luchthaven van Antalya is op ongeveer 35 km afstand. Er zijn twee kinderbaden en 6 waterglijbanen in het zwembad. Er is een speeltuin en een speciaal kinderrestaurant) Limak Arcadia (bij Belek aan de Turkse Rivièra, het centrum Belek is op ongeveer 700 m afstand van het resort. Het vliegveld van Antalya is op 35 km afstand. Het ligt aan het strand in een rustige omgeving. Er is een speeltuin en een zwembad met glijbanen, plus kinderbad buiten) Amara Wing (bij de stad Kemer aan de Turkse Rivièra, het centrum van Kemer op een kilometer afstand. Het resort ligt aan het strand en het vliegveld van Antalya is op 55 km afstand. Er is een zwembad met kinderbad en een speeltuin, bioscoop en kinderrestaurant) La Blanche Resort & Spa (bij Turgutreis in de regio Bodrum (vliegveld Bodrum op 50 km afstand), centrum op 1 km afstand, ligt direct aan het strand in rustig gebied, zwembad met kinderbad, speeltuin en kidsclub) Ali Bey Resort (bij Side, centrum van Side op 1 km afstand. Het resort ligt aan het strand en het vliegveld van Antalya is op 70 km afstand. Er is een kinderbad en een speeltuin) Kimeros Park Holiday Village (bij Göynük, het centrum van Göynük is op ongeveer 2 km afstand van het resort, het centrum van de stad Kemer op 7 km afstand. Het vliegveld van Antalya is op ongeveer 55 km afstand. Het resort aan het strand en heeft een zwembad met glijbanen met een apart kinderbad. Het park ligt praktisch naast het Beydağları Coastal National Park)
Wij ook! In september.. Alleen is het vrij afgelegen, Kusadasi ligt op 15min met de dolmus dus misschien niets voor Ts Ts tip: miracle resort of Pegasus (ook heel mooi)
Toevallig!! Wij vliegen de 20e aug. Kinderen al helemaal gek op het aqua park hier. Ze zagen de foto's en t was beslist.
bij Limak Arcadia werkt mijn zusje. heel veel nederlanders die ik ken gaan daar naartoe en ze zijn er heel erg tevreden, vooral omdat er een nederlandstalige dame daar werkt
Als je nog moet boeken, is het dan misschien niet handig even af te wachten hoe het daar gaat lopen? Erdogan kondigt drie maanden durende noodtoestand af | Buitenland | de Volkskrant
Leuk hoor! Wij de 31e van augustus. Gaaf he dat waterpark, benieuwd, geef me even een update als je terug bent 😁
En waar kun je volgens jou veilig heen dan? Garantie heb je nooit.. kijk naar Frankrijk, brussel, hier liep een paar jaar geleden een gek met geweren door het winkel centrum.. dus dan kun je toch nergens heen..
Ik denk dat iedereen lekker zelf moet weten of ze Turkije boeken of niet . Ik ga gewoon boeken hoor, de Turkse riviera is veilig en rustig. Sterker nog; als de toeristen daar geen berichten uit NL hadden gekregen, hadden ze het totaal gemist.
Nouja, je hebt overal 'kans dat het kan gebeuren', maar in Turkije speelt het al volop en heb je 'kans dat het jou niet overkomt'. Zo zie ik het. En dan met al die politieke ellende erbij, grenzen die dicht gegooid kunnen worden, uitreisverbod voor weet ik veel wie allemaal.. Kijk, het lijkt er nu even rustig en ik kan me enigszins voorstellen dat mensen die al geboekt en betaald hebben, ervoor kiezen om dan toch maar te gaan. Maar als je nog moet boeken en dus de keuze hebt uit tientallen landen waar momenteel niet zoveel onrust is of Turkije (en ja, het zal daar momenteel best rustig zijn onder de burgers, maar dat is het 'achter de schermen' natuurlijk helemáál niet).. Je gaat ook niet naar een oorlogsgebied op vakantie omdat 'oorlog overal uit kan breken', toch?
Ik snap ook werkelijk niet dat je nu nog gaat boeken naar Turkije. Natuurlijk kan er overal wat gebeuren maar je reist nu bewust naar een land waar zoveel onrust is. Het reisadvies wordt mogelijk aangescherpt. Ik oordeel niet snel over mensen maar dit is gewoon domweg naïef en vooral dom. Gewoon lekker gaan zou ik zeggen want is lekker goedkoop maar dan niet gaan lopen piepen als er straks wel iets gebeurt.
Ik zou daar nu ook niet heen gaan. Er is overal wel iets, maar Turkije heeft meerdere enorme problemen op dit moment. Aanslagen, vluchtelingenproblematiek, een communistische bestuurder die veel problemen veroorzaakt. Aanslagen kunnen overal plaatsvinden, maar de cijfers in Turkije zijn wel alarmerend. Veiligere opties zijn denk ik zwitserland, oostenrijk, italië, denemarken, zweden... landen die te gek zijn om met kinderen te vertoeven!
Sluit me hier volledig bij aan! Zou nu echt niet nog gaan boeken naar Turkije snap niet dat je dat nu nog zou willen boeken. Ja gebeuren kan overal vanalles maar op bewust nu de keuze van Turkije te maken terwijl het daar nu echt niet rustig is....Nee Zou nooit mijn keus zijn