Eind september ga ik met een vriendin een weekendje naar Groningen. We eten daar 2 avonden en ben op zoek naar tips voor leuke restaurants in en om het centrum. We houden oa van tapas en sushi. Maar iets anders mag ook.
De molen in onderdendam. Wel aan de prijs maar een superlekkere keuken en erg gezellig. Je moet wel reserveren.
Mr mofongo, zusje van André dokter, buurman en buurman ( lekkere zelfgemaakte pizza’s), imono voor lekkere sushi.
Bistro Het Gerecht. Dat is een Bib Gourmand restaurant, dus kwaliteit voor een goeie prijs. Ik heb daar vorig jaar heerlijk gegeten.
Ff social deal downloaden.misschien staat er wat tussen in Groningen. vaak heel erg lekker gegeten voor een kleine prijs. Echt een aanrader
Iets verder dan Groningen in haren zou ik echt naar yugo gaan voor sushi. Héérlijk daar ! En anders idd mr. Mofongo of konbu streetfood of 5 smaken. Ik hou echt niet van la cubanita
Ik heb nog nooit een goed tapas restaurant gezien. zusje van André dokter en de gulzige kater vinden wij goed! Hij was al eens genoemd maar voor sushi zou ik ook naar Haren gaan.
Cantina mexicane ofzo zit op de vismarkt Lacubanita de oude brandweer Pannenkoekschip kleine 10 minuten (met de auto) van de stad af zit in westerbroek amazing steakhouse ook erg goed.